Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*asg*

Skrivet av Pilla med Alexander 17/7 och brorsorna
Läste på förra sidan nu... nu verkar det _ännu_ svårare att få till en tid. *S*

Jag gör så, att jag äker till Nickies på fredag kl. 13.15. Om någon kan den tiden, ropa "hej"!! (Jag kommer vid den fika ni bestämmer också om jag kan. Men anledningen att jag skrattade var att jag _inte_ kan just på måndag, onsdag och (till 75%) fredag eftermiddagar. *S*)
Svar på tråden: *asg*

OOh, jag skulle oxå vilja komma...

Skrivet av  Monica5barnsmorsa
Men vi har babysim på fredagar klockan 14.00!
Annars är min man hemma på fredagar så dagen skulle passa bra...*snyft*
Hoppas ni får kul ;-)
Kram Monica
 

Jag är där kl.11....

Skrivet av  Pilla med Alexander 17/7 och brorsorna
.. tänkte jag. Jag blev avbokad från en annan grej, så jag tänkte åka dit när de öppnar. (Har lovat de stora barnen) Men de andra kunde nog inte verkade det som.... Vet inte hur detta skall sluta. *S*
 

Oj, nu har jag...

Skrivet av  :: Mia & Therese 1/7 ::
...bestämt andra grejer till på fredag.
Har så mycket att göra nu (pluggar ju oxå heltid + att vi bygger om huset m.m m.m...)

Men om vi till slut får ihop nån annan tid (t ex nästa vecka?) kommer jag gärna...

För min del var det mån & tors jag inte kan (fram till 19/5), sen har jag inga fler föreläsningar & bättre med tid!

Men gå på fredag ni som kan vet jag, risken är väl att det aldrig blir nån träff annars!
 

Ska vi ta det den 16/5 kl.13.15?

Skrivet av  HannaH med George 12/8 och syrrorna...
Jag kan då och det verkar vara fler som kan då än nu på fredag. Kan du då Pilla?
 

Jag kan iallafall då,

Skrivet av  Charl8 m Edvin 24/8
men jag vet inte riktigt hur jag känner igen er... har ju inte varit med på någon träff förut...
 

*S*

Skrivet av  Pilla med Alexander 17/7 och brorsorna
Njjaaeee, jag kan inte då (troligen). Men bestämm det ni. Det var därför jag tänkte gå dit nu på fredag, som en helgardering. Kan jag nästa så kommer jag då med. ;O)

Nu kan jag dessutom hela dagen, fick en avbokning från tidigare planer. (Alltså redan kl. 11) Är det nån som kan då, alltså nu på fredag så finns jag där nästan bergsäkert. *asg* (Har lovat barnen denna vecka, och det är ju svårt att svära sig fri från ;O))
 

Jag kommer gärna då! *imt*

Skrivet av  :: Mia & Tessan 1/7 ::
 

Artiklar från Familjeliv