Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Blev så illa berörd (OT och känsligt)

Skrivet av Tanja med Paulina- 02
Tittade på ABC nyheterna igår kväll och blev så illa berörd att jag inte har kunnat sluta på det jag hörde än...

Igår hittade polisen en död mamma i en lägenhet någonstans i södra Stockholm. Mamman hade legat död i tre dygn, med i lägenheten var hennes tvååriga son. De berättade vidare att mammann låg i sängen som var full med bullar- den lille pojken försökte mata mamman med dem...

Detta är bland det hemskaste jag har hört talas om i hela mitt liv... Att ingen saknade dem på 3 HELA DYGN, då är man ensam.

Pojken klarade sig, hade frätskador i rumpan av att blöjan inte hade bytts såpass länge, nu är han omhändertagen av socialen.

Mina tankar går till dem båda...
Svar på tråden: Blev så illa berörd (OT och känsligt)

ofy!!

Skrivet av  ¤ Mia & Thilde ¤
va hemskt! stackars liten, hoppas att han får hjälp ordentligt så det inte sätter en massa otäcka spår i hans liv längre fram... va lessen man blir när man läser sådant!
 

Åh nej...

Skrivet av  Annika m Rebecka 020820 & Lukas 040104
Stackars lille pojke...usch vad otäckt!
 

Vad hemskt.

Skrivet av  Mia m Noel
Stackar lilla pojke. Får en klump i halsen av att läsa det. Håller med dig att det är bland det hemskaste jag hört i hela mitt liv.
Mina tankar går också till dem båda..
 

Ja huuha

Skrivet av  Emy m. Sebastian 26/8-02
Läste det igår på Aftonbladets hemsida och tårarna trängde fram. Sedan var jag tvungen gå in och pussa lite på Sebbe som låg och vilade middag.

Fruktansvärt var det...
 

Artiklar från Familjeliv