Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Helt ärligt!

Skrivet av Robins mamma - lessen och sårad
Vad är det med er här inne?

Jag skriver ett inlägg där jag berättar om en hemsk upplevelse hos tandläkaren som påverkat mig som mamma och Robin i allmänhet. Även pappan har mått skit över det vi var med om och det enda ni verkar bry er om är det jag svarar Tanja om gällande tvång? En tanke från en mamma till en annan som faktiskt träffat varandra och vet hur den andre fungerar. Om det varit Tanja som protesterat så visst men nu...

Tack för ingenting och hedanefter lär ni aldrig mer se ett inlägg från mig här.
Svar på tråden: Helt ärligt!

Oj då

Skrivet av  Cecilia med Juni & Tindra 30/8
Hoppas att du inte tog illa upp av mitt inlägg? Det var mer riktat mot föreställningen om att man måste använda tvång och våld för att borsta om barnet protesterar, inte mot dig. Hann bara skriva väldigt kort just då, full rulle här med mina små.

Kram till dig och Robin! Jag har i alla fall tänkt på er, även om det förstås inte syntes här. ;-) Sambon föreslog igår att vi skulle lägga klinker i hallen, och då protesterade jag vilt och berättade vad Robin råkat ut för - verkar livsfarligt med klinkers och småbarn! Hu! Ska svara dig mer när jag hinner och orkar om ERGO mm. Har en som du gärna får känna på vid tillfälle.
 

tyvärr är jag inte här

Skrivet av  ulrika m hampus 020724
speciellt ofta, och ditt inlägg måste jag ha missat totalt!!! Har du lust att berätta igen vad som hänt?? Det låter inget vidare...

kramiz till er
 

Har också missat..

Skrivet av  Maria med Kaleb 001228 och Noah 02
Jag har inte heller sett ditt inlägg. Jag tror inte att folk här inne menar att vara okänsliga även om jag kan förstå att du blir sårad. Hoppas det blir bra med er vad det nu än var som hände. Kram Maria.
 

Varför måste

Skrivet av  :(
du skriva att du ska sluta skriva??? Ser bara en orsak att göra så......skapa lite drama.
 

Artiklar från Familjeliv