Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*stockholmsträff*

Skrivet av pyre_lena BF 22/4
Jag tänkte redan nu kolla med er vilka datum som passar för nästa träff efter den på söndag. Förslag är söndagen den 24-e november eller söndagen den 1-a december. 13 tiden verkar vara en bra tid så man slipper stressa på morgonen. Jag kommer att bjuda in både mars och maj mammorna till denna träff bara vi bestämt datum... Ha en bra dag!!! *kram*
Svar på tråden: *stockholmsträff*

För min del passar det bäst den 24:e november.

Skrivet av  Mie v16
...den 1:e december kommer jag hem från en weekend i Tallin, kommer till Stockholm vid 10-tiden och tror inte att jag orkar kl 13 då...

:-)
 

hurra

Skrivet av  Myzan & Co
jag kan vilken dag som helst!!!
har skrivit upp båda!!!
får nog med mig maken och sonen oxå\' :)
kramar från oss
 

24 november passar bäst! IMT

Skrivet av  Miriam bf 22/4
 

Om det blir den 24/11 kanske

Skrivet av  Tina v.18 med Melanie & Nova
en annan kan få titta in?
Är upp den helgen och besöker syskon och vänner, så de skulle ju vara skoj att träffa lite nya människor oxå även om det vanligtvis skiljer flera mil oss emellan.
 

*ler*

Skrivet av  pyre_lena BF 22/4
det vore ju jätte kul... jag får lust att boka datumet på en gång bara så du oxå kan följa med... *kram*
 

Eftersom ni även...

Skrivet av  Loijsan v.21 & Matilda 011107
...ska bjuda in oss från marsgruppen så kan jag även hålla med om att den 24:e nog passar mig bäst. Fast tiden får gärna skjutas en timma till klockan 14.00 för om jag är själv (vilket jag är väldigt mycket eftersom Micke jobbar i flottan) så kan jag komma även om jag måste ta med mig dottern. Å för att hon ska hinna få mat å sova innan å så så vore 14.00 bättre, men ändra inte tid efter mig om det inte passar er andra.
 

Artiklar från Familjeliv