Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*morr*

Skrivet av Anna & Loke-01+Magen.v28+0
Skulle gå på bio igår, min mamma var barn - o hundvakt o vi skulle ha så mysigt o få spendera lite ensamtid (vilket behövs just nu).
Den enda filmen vi kunde tänka oss var Sagan om de två tornen som vi verkligen ville se, vi åkte i god tid innan planerad föreställning, men nej...allt var tamejtusan slutsålt !
=(((
Så vi fick nöja oss med att gå lite i affärer, köpte lite kläder åt Loke o sen åt vi på Burger King...
Skojjigt... =(
Aja, man fick sig en liten utflykt iaf !
Gjorde ni nå skoj då ?
Kram kram
Svar på tråden: *morr*

åå vad tråkigt

Skrivet av  veronica & skay 010110+flubber v.26
att ni inte fick se den...jag vill också se den men det är väll hysteri vid biograferna så jag väntar nog ett tag..
igår slappade vi bara för att vara ute gick ju inte i -25 burr burr.
Hoppas att det kommer en dag snart igen ni kan få barn vakt och se på filmen vännen..
kramiz
 

De e ju de som blir lite svårt...

Skrivet av  Anna & Loke-01+Magen.v28+0
...för min mamms har köpt en valp som hon får hem på tisdag o de blir nog lite tufft för henne o se efter min hund, Loke o dessutom hennes valp !
Aja, vi får köpa alla delar sen på dvd...
Oj, har ni så kallt *brr* Hur har du löst det med kläder ?
Jag får inte igen mina jackor runt magen ! O inte Tomas jackor heller för den delen...
Många kramar vännen ! Ska vi ta den där fikan när ni kommer hit till Sthlm ?
 

hejsan

Skrivet av  veronica & skay 010110+flubber v.26
klart vi sak ta den där fikan..=))
vi har beställdt biljetter..vi kommer komma fram typ 10,00 sedan åker vi hem med ett tåg som går 17,55
vi ska till sibylle klockan 13,00 och 13,20 har marina tid..=))
ja du jag får igen min vinterjacka precis nu..jag hade den stängd hela graviditeten med skay..haha
ja du sedan när det inte går blir det väll att köpa en stor tjocktröjja eller nått..har inte funderat på det än..
 

Kuuul =)

Skrivet av  Anna & Loke-01+Magen.v28+0
Va spännande, snart vet ni =)
Jag mailar dig mitt tel.nr sen så kan vi bestämma lite närmare om träffen !
Jag har stulit Tomas fleecetröja, utan den vettetusan om ja skulle gå ut överhuvudtaget *s*
Kramiz
 

ja gör det så

Skrivet av  veronica & skay 010110+flubber v.26
ringer jag och vi bestämmer närmre..det är den 29 jan.
kramiz =))
 

Hatar sånt!

Skrivet av  gabbiz v.28
Men för att vara på den säkra sidan nästa gång, kolla platstillgång eller boka biljetter på sf.se innan ni sticker. Man blir ju så grymt besviken varje gång man vill se en film och inte får.. Vi såg den innan jul, då hade jag bokat biljetter samma dag som de släpptes för bokning på nätet. Min sambo har nämligen nästan längtat ihjäl sig i ett år. Så jag bokade 19/11 och såg filmen 20/12, två dagar efter premiären. Så tidigt måste man visst vara ute.. :)
 

Ja....

Skrivet av  Anna & Loke-01+Magen.v28+0
...min man ville boka innan men jag tyckte att det skulle man väl inte behöva, den har ju gått ett tag nu...tss...
Jobbigt när han får rätt *s*
Kramkram
 

Inte då.

Skrivet av  gabbiz v.28
Han rätt? Kan jag aldrig tänka mig. Även en blind höna, brukar vi säga... :)
 

*s*..

Skrivet av  Anna & Loke-01+Magen.v28+0
...jamen denna ggn så var det otroligt så ;-) hihi...kram
 

Sett den idag...

Skrivet av  Catharina v.25 + Jonna 001108
beställde biljetterna över internet för ett par veckor sedan & redan då var det mesta utsålt - vi hamnade på rad 5 (men i mitten) så vi satt väääldigt nära duken (var på Palladium i Göteborg).

Filmen var VÄLDIGT bra - men Bebis tyckte nog inte om ljudnivån alla gånger, började genast sparka när filmen startade!

Jag var lite barnledig, gick med min mamma & min ena lillebror :-)

Hoppas ni får se den en annan dag!

Kram,
 

Ja vi ska..

Skrivet av  Anna & Loke-01+Magen.v28+0
...iaf köpa alla 3 delar sen på dvd, det missar vi inte =)
Vi var inne o kikade på biljettbokningen för en stund sen och det var tydligen slutsålt ett bra tag framöver !
Kramiz
 

Artiklar från Familjeliv