Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*suckar* (OT)

Skrivet av Lena H
Vi försov oss i morse... vaknade 5 över åtta då döttrarna kom in och väckte mig. Jag hade i sömnen stängt av klockan som ringde halv sju. Så långt allt bra... men sen klagar största om att hon har ont i magen... Jag frågar om hon är bajsnödig eller jätte hungrig och inget av detta är hon. Vi äter frukost och när det inte gått över så ringer jag vårdcentralen. Vårdcentralen hänvisar till Astrid lindgrens.

Jag ringer dit och får tre möjliga orsaker.

1. Förstoppning, ska ner på apoteket och köpa Klyx.

2. Uvi, ska ner på apoteket och köpa en urin sticka.

3. Blindtarmen.

Får göra så att vi provar lavemanget och urinprovet för att utesluta det och sen får vi se vad som händer... och idag är ju sambon i Dalarna med jobbet... kommer hem imorgon kväll. Vem ska ta hand om barnen om det är blindtarmen??? *orolig* Då måste vi ju åka till Astrid Lindgrens och då blir hon ju opererad och jag har ingen som kan ta minstingen eller mellisen heller för den delen. *suckar*

Ville bara skriva av mig lite... Ha det bäst... *kram*
Svar på tråden: *suckar* (OT)

oj...

Skrivet av  Myzan & Co
håller tummarna för att det "bara" är förstoppning eller UVI. så typiskt att sånt ska hända när du e själv!
håller alla tummar att det går bra!
lova att raportera *oxå orolig*
massa kramar från oss
 

Tack!!!

Skrivet av  Lena H
Ska rapportera sen när jag vet mer... *kram*
 

Hoppas att det inte är

Skrivet av  Catharina m. Ellen v.30 + Jonna 001108
blindtarmen, utan "bara" en förstoppning eller liknande som är lätt åtgärdad!

Kram,
 

Hoppas jag med...

Skrivet av  Lena H
*suckar* Om det är blindtarmen kan det inte komma mer olägligt då hon ska vara hos sin pappa i helgen och då kommer inte jag att få vara på sjukhuset med henne... och då kan jag inte låta mellisen vara hos pappa heller för han ska ju vara på sjukhuset och mellisen skulle då vara med pappans flickvän som hon inte känner... Ytterst knepig situation blir det då... Hoppas hoppas hoppas att det bara är UVI eller förstoppning.

*kram*
 

Hej Lena!

Skrivet av  Zara bf 13/4+tre till
Det lät inte kul,hoppas att det inte är blindtarmen!
Hoppas att allt löser sej på bästa sätt och att ni har det bra för övrigt,tänker på er ibland och undrar hur det är.
Stora kramar!
 

Vi har det bra annars...

Skrivet av  Lena H
har äntligen fått ett tillfälligt beslut från tingsrätten om att jag har vårdnaden om barnen tills vårdnadsutredningen är klar. Men det känns som tid och sömn är en enorm bristvara just nu... det var väl därför jag passade på att försova mig när Magnus var borta... *fnissar* Hur är det med er???

Ha det bäst... *kram*
 

Här är det bra!

Skrivet av  Zara bf 13/4+tre till
Förutom att det varit storbus hela dagen och jag tror jag blir galen ibland,att dom bara KAN komma på så mkt rackartyg!!!!!!!!Det är väl en nackdel med att de är så tätt,tre stycken nästan jämngamla,fulla med påhitt och en enorm skopa fantasi som aldrig bråkar ,bara leker och leker och hittar på rackartyg!!!
Men det är väl som svärmor säger bättre med rackartyg än att de sitter i ett hörn och vaggar.
Jag har hemsk foglossning men annars är det bara bra!
Skönt att höra att det ordnat upp sej lite för er.
Kramar
 

Artiklar från Familjeliv