Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*Lycklig med Alma*

Skrivet av Jennie med Clara 030416
Hej vännen,
vill varmt tacka dig för att du delade mig dig av ditt/ert bröllopsprogram, det har varit till stor hjälp och gett mig mycket ideér.

Det har bitvis varit mycket stressigt att jobba med ett program när min underbara dotter upptar all min tid (till min glädje). Har därför suttit halva nätterna för att få det klart, då har jag ändå gjort det realtivt enkelt!!

Ja, nu börjar det dra ihop sig, spänning-längtan-nervositet-förväntan-glädje-kärlek...Och det känns extra fantastiskt att få döpa vår dotter denna mycket speciella dag.:)

Kram till dig och Alma från oss.
Svar på tråden: *Lycklig med Alma*

Halloj Jennie!

Skrivet av  Lycklig med Alma
Alltid kul att höra hur från dig :-D

Vad roligt att vårat program har varit inspirerande för er, förhoppningsvis har ni sparat lite tid.... För jag VET hur låååång tid det kan ta att knåpa i hop ett bröllopsprogram, det känns som om man aldrig blir klar. Jag kan bara tänka mig hur det skulle vara att planera ett bröllop OCH dop nu när jag har Alma, så jag kan förstå att allt tar lite extra tid ;-)

Åh, jag blir alldeles avundsjuk när jag tänker på vilken HÄRLIG dag ni har framför er. Det är så underbart att få visa hela "världen" hur mycket man älskar varandra....

När det gäller dop så har vi nu NÄSTAN bestämt för för den 30 aug, men lite frågetecken kvarstår.

Nej, jag tar och skickar i väg ett mail till dig istället så kan jag skriva lite längre.

Håll utkik i er inkorg :-)
 

Jennie, du har mail :-) -imt-

Skrivet av  Lycklig med Alma
 

Tack, du har oxå mail nu,kram *imt*

Skrivet av  Jennie med Clara 030416
s
 

Artiklar från Familjeliv