Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

.:Em o tjejligan:. !!!

Skrivet av Miriam med David 980828 & Ella 030503
Jag har mailat till dig, en för mig viktigt fråga, snälla svara snart innan jag blir tokig!

*kramar*
Svar på tråden: .:Em o tjejligan:. !!!

Ja ja ja, lugn i stormen...

Skrivet av  .:Em o tjejligan:.
Jo, jag fick ditt mejl idag...men smidig som jag är(inte) råka jag såklart radera det.
Men jag kommer ihåg din fråga, typ, svar: Ja.
Mer än så tänker jag inte skriva i ämnet, just nu iaf...
Så blev inte galen!!!
Och ja, jag svarade på hennes mejl och det stod där i ca ett dygn...
MEN nu till saken...
Jag fick HOTBREV och elaka brev till min mejl...jag satte ju ut min info-sign, så hon kunde mejla mej, men tyvärr var det då massa andra som tydligen gjorde det oxå...i elakt syfte...samma med henne...fast hon skrev inte in till redax och bad dom ta bort henne inlägg...
Så hädanefter tror jag inte jag vågar sätta ut min mejl längre...
Så var det...så du såg alltså rätt...
Och ang det som var så hett änme, tydligen, så får du gärna fråga på så mycket du vill, dej "känner jag ju"!

Kram på dej...Emma
 

Åh...

Skrivet av  Miriam med David 980828 & Ella 030503
...vad skönt, då hade jag inte sett i syne _den_ gången. Återstår de andra 2 :-)

Vad JOBBIGT att det finns sådana IDIOTER överallt! Ett tips: skaffa en hotmail som finns i din info här på fN som vi får skriva till. Sedan kan du ge ut din privata mail till de du tycker. Så har jag gjort, det känns bra, där lämnar jag inte ut för- eller efternamn.

Nu måste jag ta hand om en megagrinig Ella.

*kramar*
 

bra tips!

Skrivet av  Minifoot m Isac 030518
...med e-posten.
Jag vet ju inte vad resten handlade om, och vill nog inte veta heller för det verkade inte kul alls. Hoppas att det otrevliga vad det nu är har lagt sig.

kram,
 

Det andra?!?!

Skrivet av  .:Em o tjejligan:.
Vad var det då? Var det nåt du fråga mej eller var det du skrv om att det var nåt annat som du hade som raderats?
Men som sagt du får fråga vad du vill ang det andra...här inne känner jag mej ganska trygg ifrån påhopp...tror jag...
Kram!!!
o, som Minifoot skrev, bra tips ang ny mejladress, men min e ju så himla inarbetad så det blir jobbigt att byta känner jag...och hålla reda på allt...
 

Ja..

Skrivet av  Miriam med David 980828 & Ella 030503
..jag hade ju sett i syne 3 ggr. En av gångerna var ditt inlägg som togs bort. En gång var på min handdator, och det skyller jag på en databugg. Det tredje var blöjpaket av strl 8-11 kg, vilket kändes snålt tilltaget. Men idag kollade jag Liberoblöjorna på ICA och Up&Go har 8-11 på Maxistorleken! YES! Vilken lättnad!

Har det slutat komma puckomail till dig? Isåfall kan du ju behålla din adress till släkt och vänner och skapa en ny hotmail till fN. Jag har mirrefirrefisk och dit hittar inte ens automatiserade skräppost"tjänster".

Lycka till!

*kram*
 

Aha,

Skrivet av  .:Em o tjejligan:.
blöjor och handdator! Känner igen det nu.
Ja, det har slutat komma puckomejl, tack o olov...
men det var en Bella- nånting som la in sej på min msn och jag sa ja för jag trodde det var nån TrEVLIG normal mamma från fn...Men ack så fel jag hade..
Vet du vad hon ville?!?!? HA c6.....sa sej vara grvid och skulle ha barn i april 04...men jag gick in på eras o kolla om et fanns nån bella där...men icke..så det var väl nån mycket störd människa...men det konstiga var att hon/han hade både föroch efternamn som mejladress...och måste uppenbarligen varit medlemm på fn för att kunna läsa infon...
ha det bra kram
 

Artiklar från Familjeliv