Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

1-årskalas o tio röda rosor..

Skrivet av Sandra m Isak 030419
Isak fyllde ett år i måndags o då var det stort kalas med både middag o tårta. Isak fick äta sin tårt-bit själv vilket såg otroligt roligt ut o det blev ganska så kladdigt. Fick nog inte i sig så mycket, det mesta kom på han själv o bordet...
Isak fick många fina presenter bla snickarbyxor, tröjor,leksaker att ha i sandlådan, en gräsklippare med "gräs" som sprutar ut, jacka, byxor,anka man kan dra efter sig o spelar en låt samtidigt( verkligen uppskattad) mm.

Isak som egentligen var trött redan kl 17, fick som tur var någon extra energi kick o sprang runt runt hela kvälllen till kl 20.30 då han totaldäckade...
Min lilla älskling är sååå duktig o glad nästan jämt..skryt skryt

Kvällen avslutades att min sambo överraskade mig med tio röda rosor o ett "frieri" - en förfrågan om jag ville förlova mig med honom!!! JA sa jag såklart. Vi har pratat om det ett tag men ingen av oss har kommit till skott. Änligen blir det av o nu ska vi kolla ringar. Oh vad jag är lycklig!
Ha en bra-ig fredag o en trevlig helg
Kram från en kärleks-krank Sandra
Svar på tråden: 1-årskalas o tio röda rosor..

Grattis!!!

Skrivet av  jeanette o Alexander 24/4-03
Vilken överraskning. När blir bröllopet av?

Kul att kalaset blev så lyckat också.

Grattiskramar från oss
 

Vilken dag! :-)

Skrivet av  Tina med Elias 11/4-03
Grattis i efterskott till både dig och Isak!! Det låter verkligen som en underbart lyckad dag :-)

*kram* .... *avis*
 

Ohh grattis...

Skrivet av  Marlene & Cecilia 030404
hoppas ni får en lyckad och mysig förlovnings dag framöver..

har ni bestämt dag än..??

kram på er..//
 

Tack..

Skrivet av  Sandra m Isak 030419
o ska väl klargöra att bröllop blir det någon gång i framtiden, just nu koncentrerar vi oss på förlovningen!!
KRAM
 

DUBBELGRATTIS!!! :-) IMT

Skrivet av  Miriam med David 980828 & Ella 030503
 

Grattis, grattis! *imt*

Skrivet av  Marie med Kieran -00 och Chloe 030415
f
 

Grattis till

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03
Isak på 1-årsdagen i efterskott!! Och grattis till förlovning och kommande bröllop. Själv så skall vi gifta oss i maj nästa år *glad* Vi har varit förlovade så länge snart 8 år så nu är det dax tycker vi!

**kramar**
 

Dubbelgrattis!!

Skrivet av  Erika med Emilia 030424
Åh va kul! Riktigt glad för er skull! Och vilken duktig liten Isak du har! :)
Själv kommer vi nog aldrig komma till skott med förlovning eller liknande.. ja ja.. bara han älskar mig så är jag nöjd. :)

Ha en mys pys helg nu!

*kramar*
 

dubbla grattiskramar från oss *IMT*

Skrivet av  Myzan & Co
 

Dubbelgrattis!

Skrivet av  A-M med Anton och Victor
Vilken dag det måste ha varit för både dig och Isak. Jag kommer ihåg hur det var när man skulle iväg och titta på ringar. Hur kul jag tyckte att det var. jag tror att jag vet hur du känner det nu. Kan känna känslan fortfarande trots att det är snart fem år sedan vi förlovade oss. Men friade det gjorde han inte, utan det fick jag stå för. Men det gick ju bra det oxå. Även om jag tycker att han ska fria. Är nog lite gammaldags av mig i det fallet. Men om jag inte hade friat så hade vi nog inte varit gifta idag. Inte heller förlovade skulle jag tro.
 

Åh vad härligt!

Skrivet av  Anette med Enya 030419
Grattis både till förlovningen och 1-årsfödelsedagen.Kram
 

G*R*A*T*T*I*S x2 *imt*

Skrivet av  Jennie med Clara 030416
a
 

Artiklar från Familjeliv