Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

1 semestervecka kvar

Skrivet av Annika m Ingrid 030415 + bf 25/12
men det känns som sommaren nästan är slut :-( Jag vill ha mera sol!!!

Jag har varit usel på att läsa och skriva här på sistone, nu hoppas jag att jag hinner kika in lite oftare.
Sommaren har varit toppen. Jag började jobba i juni, det har varit så kul att vara "vuxen" igen!
På semestern har vi varit i Norrköping 1 vecka och träffar Ingrids kusin som normalt bor i Schweiz, jättekul.
Och nu har vi precis kommit hem efter en vecka på Utö i Stockholms skärgård. Det var jättehärligt. Ingrid fick bada mycket och sprang omkring och fick klappa hästar och katter.
Tyvärr envisas hon med att stoppa grus i munnen, tillslut blev hon urdålig i magen, jag tror hon hade stoppat i sig nåt skit.

Men nu har vi som sagt en semestervecka kvar, vi får se vad vi hittar på.

För övrigt är allt bra. Jag är ju gravid och är i vecka 22 nu. Det är så mysigt med den lilla bebismagen och barnet som rör sig. Längtar efter knodden samtidigt som jag älskar att vara gravid. Tyvärr har jag ganska mycket problem med foglossning, inte helt okomplicerat när man har en vild 1 åring.

Hoppas att ni andra har det bra!

Kramar
Svar på tråden: 1 semestervecka kvar

Visst..

Skrivet av  Jeanette m Alexander 03 + bf 5/2
är det kul att känna sig vuxen igen. På ett sätt känns det lite konstigt att vara gravid igen eftersom den där vuxenperioden ändå blev ganska kort.

Härligt att höra att magen mår bra. Jag känner igen det där med foglossning, det är priset för att man föder relativt tätt. Har också jätte problem. Ska till en sjukgymnast i nästa vecka. Hoppas hon kan hjälpa mig lite.

Kram
 

Hej!

Skrivet av  Jennie med Clara 030416
Låter som ni haft en härlig sommar, och visst har den varit kort.
Njut riktigt den sista veckan för den går såå fort, jag började nu i måndags efter fyra veckors ledighet.

Låter underbart med din graviditet och vad härligt att snart få en liten bebis hemma igen.:-)
Kram från oss
 

Artiklar från Familjeliv