Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu är jag arg och gråter!

Skrivet av Anna-Maria m. Anton & Victor
Jag har känt mig ganska bra idag. Det går ju iof upp och ner. Men så var jag och hämtade posten och där var det ett brev till Tomas från landstinget och det var ju vad jag trodde. En kallelse till dagoperation nästa fredag den 26/11. Jag som hade planerat och såg faktiskt fram imot första advent. Nu rasade allting samman och jag blev jätteledsen. Tappade all lust och energi för att göra någonting. Anledningen till att jag blev arg är för att det var ganska bra och för att detta brev fick mig att bli så ledsen. Alltså jag vill ju att han ska bli bra. Men jag hade hoppats på att detta skulle ske när jag kände mig bättre.
Kram på er!
Svar på tråden: Nu är jag arg och gråter!

Hej!

Skrivet av  Jennie med Clara + bf 26/6
Förstår att du blev ledsen då det sker mitt i advent, dessutom när du sett fram emot det med glädje.
Men samtidigt är det ju jättebra att det blir gjort, din make blir bättre och det blir av _före_ jul och nyår.
Gag förstår dina känslor dock och vill absolut inte trampa dig på tårna med mitt inlägg, bara försöka hjälpa att se något positivt med att det blir av nu.
VARM tröstande kramar från oss
 

Hej Jennie

Skrivet av  Anna-Maria m. Anton & Victor
Du trampar mig absolut inte på tårna. Jo, det är bra att det blir av och jag vill ju självklart att ha ska bli bra. Men det hade varit bättre om jag hade hunnat blivit lite bättre först. Nu har jag pratat med en kompis som har två pojkar som är lika gamla som Anton och Victor. så de ska komma hit och vara här med oss den fredagen för att jag inte ska behöva vara ensamen. Det känns jätteskönt att veta att de är här med oss. Tack för kramarna!
Kram tillbax!
 

Vad bra,

Skrivet av  Jennie med Clara + bf 26/6
att du inte tog illa upp och vad skönt att era vänner kommer till er, fina vänner!!
Hoppas allt ordnar sig till det bästa.:-)
Kram igen!
 

Vad jobbigt

Skrivet av  Tina med Elias-03
men försök att se det positivt - det blir ju överstökat fort och ni slipper vänta.

*kramar*
 

hej Tina

Skrivet av  Anna-Maria m. Anton & Victor
Jo, jag vet att det är bra att det blir gjort. Tack, för kramarna.
Kram tillbax!
 

hej vännen

Skrivet av  Myzan & Co
va jobbigt :(

men det är juh ändå bra att han får op innan jul så han är pigg och rask då!

skönt att vännerna kommer och håller er sällskap!

kramar i massor
 

Hej Myzan!

Skrivet av  Anna-Maria m. Anton & Victor
Jo, det är bra att det blir gjort nu. Men det är bara jag som har lite svårt att se det så. fast jag försöker. Hon är en underbar vän. Det är när det man mår dålgt eller när det krisar sig som man ser vilka de riktiga vännerna är. Dessutom är det ju bra att vi har barn i samma ålder så att de kan leka och ha roligt med varandra. Tack för kramarna, de värmer.
Kram tillbax!
 

Oj..

Skrivet av  Jeanette m Alexander 24/4 + bf 15/2
nu har jag nog missat något. Vad ska Tomas opereras för? Hoppas det inte är något allvarligt.

Kram
 

Hej Jeanette!

Skrivet av  Anna-Maria m. Anton & Victor
Hn har en förträngning i ändtarmen plus några hemorojder. Så det är det han ska opereras för. Jag vet att det är ett enkelt ingrepp. Men jag kan inte låta bli att oroa mig iaf.
Kram på er! Sänder en massa krya på dig kramar till Alexander oxå!
 

Artiklar från Familjeliv