Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Snö!!!! :-)

Skrivet av Tina med Elias-03
I eftermiddag kom första snön. Jag byltade in Elias i overall, ny söt mössa, vantar och vinterskor och tog glad ihågen med honom ut för att leka i snön. Illtjut!! Min lille räddhare ville inte vidröra snön med fötterna. Det där vita såg ju väldigt misstänkt ut. Men tror ni han ville gå in då? Nää! Ute skulle han vara men då i min famn.
Svar på tråden: Snö!!!! :-)

Här med!!

Skrivet av  Jennie med Clara + bf 26/6
Nu snöar det för fullt här med, så vackert. Hoppas det ligger kvar lite tills i morgon då Clara och jag är lediga.

Vad gullig han är då lille Elias, kanske vågar han sig ned på marken i morgon!
KRAM från oss
 

Snön

Skrivet av  Tina med Elias-03
var ju tyvärr borta över natten då det har varit riktigt busväder i natt med regn och blåst. Dock snöande det igen i eftermiddag men inte så mycket att han kunde provgå snön igen.

*kram*
 

väntar med bävan

Skrivet av  Minifoot m Isac
jahapp, jag är gräsänka (mannen är på konferens i andra änden av landet) och Isac ska på BVC för 18-mån vacc imorgon, det är klart att det ska snöa _då_ eller hur. *suckar* Hoppas att det går att _promenera_ ca 1km i snöyran/snöslasket eller vilket väder det nu blir. *morrar av ilska i förskott*

Visst vill jag ha snö. Men kunde det inte vänta ett dygn till?? Hoppas att molnen håller på sig medan de passerar Eskilstuna ;-)
 

Hur gick det idag? *imt*

Skrivet av  Tina med Elias-03
.
 

Samma här...

Skrivet av  Jeanette m Alexander 24/4 + bf 15/2
Alexander bara skrek och tyckte det var obehagligt att få snö i ögonen. Vi var ute i 20 min max sen fick jag ge upp och gå in igen.

Han är annars hemma från dagis då han är jätteförkyld samt att två kindtänder kommit fram. Det verkar vara så att han blir förkyld när han får tänder.

Kram
 

Oj då!

Skrivet av  Tina med Elias-03
stackars liten. Hoppas han kryar på sig snart!

*kram*
 

Här i Sundsvall

Skrivet av  Anna-Maria m. Anton & Victor
Är det oxå snö och det snöar fortfarande. Victor blev alldeles till sig i morse när han såg att det var snö ute. Han stod vid lilla fönstret på toaletten och sa: Mamma titta, titta mamma sedan så ropade han på Anton och ville att han skulle titta. Anton han bar ner sina vinterskor till hallen.
Kram på er!
 

Var i Sundsvall

Skrivet av  Tina med Elias-03
bor ni? Jag har släkten på mammas sida där uppe. När jag var liten var vi alltid en vecka eller två på Björkön (Njurunda).

*kram*
 

Hej Tina!

Skrivet av  Anna-Maria m. Anton & Victor
Vi bor nära Alnöbron. Fast på fastlandssidan, så vi ser över till norra delen på Alnö. Johannedal heter det där vi bor. Jag vet vart Björkön är. Fast det är fel sida av stan för mig *ler*.
Kram på er!
 

Näe!

Skrivet av  LottaO m Elias-99 & Joel 030408
Inte en tillstymelse till snö här :( (i Luleå)
Bara kallt -18 gr brrrr
 

Upp-och-nervända världen :-)

Skrivet av  Tina med Elias-03
Ni får nog er beskärda del så småning om kan jag tänka :-)

*kram*
 

Igår var vi ute...

Skrivet av  Marlene & Cecilia...
och åkte pulka med Cecilia, hon älskade det.
det ända som jag tyckte var jobbigt var att det snöade så mycket att vi såg själva ut som snögubbar..

kram på er alla...//
 

Artiklar från Familjeliv