Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Håll tummarna i morgon!

Skrivet av Anna - Maria m Anton och Victor
Så att det går bra för Tomas när han ska opereras och att han inte har allt för ont efteråt.

Jag själv mår sämre nu än vad jag har gjort på hela tiden. Ångesten blir bara värre och värre. Men jag visste att det skulle bli så. Det är en biverkning på medicinen. Men jag hoppas att det vänder snart. Sedan är det klart att Tomas op påverkar mig psykiskt oxå. Så det kommer nog att kännas bättre när det är över. Hoppas det iaf.
Kram på er!
Svar på tråden: Håll tummarna i morgon!

klart

Skrivet av  Myzan & Co
vi håller tummarna!
det kommer gå jättebra och Tomas kommer nog få smärtstillande med sig hem (be honom kräva det annars).
massa styrkekramar till er alla
 

Tack

Skrivet av  Anna - Maria m Anton och Victor
För att du håller tummarna och för kramarna.
Kram på er!
 

Hej

Skrivet av  Malin & Linus 030404
Tummen är håret hållen för din Tomas.

Jag vet vad du går genom med medecinen. Men det leder ju till att det blir bättre men just i början är det tufft. Fick du ingen som kunde lindra de biverkningarna?

Kramar
 

Hej Malin!

Skrivet av  Anna - Maria m Anton och Victor
Tack för att du håller tummarna. Nej jag fick ingenting som kan lindra biverkningarna. Ska till doktorn på onsdag på återbesök så jag får ta upp det med honom då. Det är nätterna som är allra värst. Vet inte hur många nätter jag har hållt Tomas vaken för att jag har haft sån ångest och varit så ledsen. Men det kan ju även komma på dagen. Såg du recepten på Baileystryffeln och Snöbollarna längre ner på denna sida?
kram på er!
 

Tack!

Skrivet av  Malin & Linus 030404
Bra att du påminde mig. Här ska bakas!
Hoppas då får nåt för ångesten. Oftast är det väl Sobril de ger men då bara en karta tills biverkningarna är över.

Kram
 

Artiklar från Familjeliv