Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

God jul (även på sept)

Skrivet av Caa+prinsen
Sitter här mitt i natten (2004-12-24 00:39:15) + -

Och myser lite. Allt är under kontroll. Granen klädd, paketensnörena krullade och paketen instoppade under granen. Skinkan är grilljerad och jag har massor av kul grejer jag gjort själv. Korv och leverpastej, knäckebröd, pateer, den berömda grönkålen från skåneland (som blev lite mysko, men jättegod ändå), bullar och kakor och massa julgodis.

Vi hade ju tänkt vara hemma själva, men farmor ville så gärna att vi skulle komma dit så jag sa ja iallafall, med förbehållet att vi skulle åka hem tidigt och inte stanna hela kvällen och det var helt ok för henne.

Jag har gjort 20 knäckäpplen ikväll som jag ska ta med dit så alla får varsitt, och så ska jag ta med lite mat också. Äpplena ser så läckra ut, det är nästan synd att äta dem *S*.

Det ska bli kul att se prinsens min när han ser alla paketen i morgon bitti. Lillan bryr sig inte alls, eller jo kanske lite om hon ser tända ljus eller nåt som blänker fint, då skiner hon upp.

Jag känner mig förväntansfull som en liten unge och kan nästan inte vänta till vi får ge ungarna sina presenter. Det ska bli sååååå kul.

Nu ska jag bara ta ett glas glögg med gubbesnubben och sen skura av toaletterna det sista jag gör och så får det vara nog för denna dag. Eller, sen finns det faktiskt inget kvar att göra, bättre än så här blir det faktiskt inte :)

Hoppas alla ni får en superduper underbar jul, för det tänker vi ha här om allt går enligt planerna!

Varma hälsningar och en innerlig önskan om julefrid och sån riktigt töntig tomtebolycka :)

Ha en underbar jul alla!

Svar på tråden: God jul (även på sept)

Myyys :-)

Skrivet av  Tina med Elias-03
jag kom genast i julstämning när jag läste ditt inlägg :-)

GOD JUL!!

*kram*
 

Önskar er detsamma!

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v. 33
Härligt inlägg som gör att man kommer i julstämning! Vad duktig du är som fixar och donar så mycket. Ser också fram emot när barnen skall öppna sina julklappar och förhoppningsvis blir det väl någon till mig också *L*

**Julkramar**
 

*

Skrivet av  Myzan & Co
 

Artiklar från Familjeliv