Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu ska jag *OT*

Skrivet av Johanna m Ella & Neo
gå och hämta ut mina Kent-biljetter. Den 3 juni ska jag, pappa och mina två bröder se Kent här i Östersund. Det ska bli så kul, var en evighet sen man var på en riktigt konsert! Sambon ville inte följa med, men som tur är är ju min far och bröder Kent-fan precis som jag! Satt i 40 min framför datorn och i telefon innan jag fick tag i biljetterna och nu är det bara ett halvårs längtan kvar ;o)
Svar på tråden: Nu ska jag *OT*

aha

Skrivet av  Monica
ett Kent fan. Det låter skoj med en konsert till sommaren, då har du något att se fram emot.

Jag bor ju i samma stad som dem, Eskilstuna.
Jag läste att det inte var samma tryck efter Kent-biljetter nu som sist de skulle spela.

Du vet att de har en hemsida va?
http://www.kent.nu/
 

Ja, det ska verkligen

Skrivet av  Johanna m Ella & Neo
bli kul, kan inte ens minnas när jag var på konstert sist. Var väl typ på nån marknad här uppe nån sommar, kanske 99?

Nä, det var tydligen inte så svårt att få tag på biljetter, men sist de spelade gjorde de bara en spelning i Sverige, nu är det ju en hel turné.

Japp, är flitig besökare på hemsidan ;o)
 

Lång och härlig väntan

Skrivet av  Cecilia m becke o elis
Jag har kommit in i värsta konsertflowet. Fick biljetter till REM i Gbg 21 juni och Lou Reed i Gbg 8 maj. Satt precis som du i telefon och vid datorn som en hök. Har ändå blivit lite småkonserter senaste året. Jag och min man brukar få turas om eftersom vi båda vill gå. Men senast kunde vi gå ihop på Soundtrack of Our Lives.
 

Ja, en fördel med

Skrivet av  Johanna m Ella & Neo
att sambon inte gillar Kent är ju att vi inte behöver fixa barnvakt ;o) Här uppe i Ösd är det ju inte så ofta konserter man verkligen vill se (dock brukar ju Storsjöyran få hit bra artister) så jag var ju bara tvungen att ha biljetter till Kent som är mitt svenska favoritband.

Sitter just nu och lyssnar på mina absoluta favoriter, U2, de släppte sin nya skiva igår och den är superbra. Skulle gärna gå på konstert med dem nån gång, nästa gång de kommer till Sverige förhoppningsvis...
 

jag med! jag med!

Skrivet av  Fuksen m Tilde
fast i sthlm 28 maj.
Kent är ju LÄTT Sveriges bästa band!
Det krävdes en hel del övertalning från maken för att jag skulle inse att det kanske inte var helt lämpligt att planera in en helkväll på Stadion nyopererad och med en månadsgammal bebis förra året.... Var SÅ sugen på att gå.
Men nästa år... *längtar*
 

Ja, hade man inte

Skrivet av  Johanna m Ella & Neo
haft en nyföding förra året hade jag ju lätt åkt ner (om man fått tag på biljetter dvs). Är så glad att jag äntligen ska få se dem, brorsan har sett dem två gånger och pappa en och nu när de kommer till min lilla stad är det ju ett måste! Längtar även till den 15 mars då deras nya album ska släppas!

Du får skriva en recension här efter konserten så man vet vad man har att vänta! ;o)
 

Artiklar från Familjeliv