Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

....myshelg igen?!

Skrivet av tunalexi med Beatrice
Hej.....känns nästan pinsamt att skriva nu men jag ska göra det ändå. Hade besök förra helgen av en Go Kille, kommer ni ihåg! "En myskväll vid fel tillfälle"...

Well, sen förra helgen har vi mailat och ringt massor. Pratade med honom i förrgår i tre timmar och igår i fyra timmar + typ 3-4 mail om dagen och sms...Inga kärleksdikter gulligull och massa puss puss utan bara rent allmänt och livet, psykologi, människor, världen liksom. Han är supergo. Så himla trevlig och gör mig så lugn. Trivs verkligen i hans sällskap!
Vi har rett ut att ingen av oss vill inleda nått slags förhållande/relation mer än vänner och det känns bra. Jag vet att han är intresserad och jag vet vad han tycker om mig. Har talat om detsamma för han så vi vet vart vi står så att säga!
Att man kan komma någon så nära så snabbt!!

Ja ja fram till ärendet då: Han vill komma ner i helgen men vågar inte riktigt fråga. Jag vet inte heller om jag vågar...tss* Något säger att jag vill samtidigt som jag känner det är skönt att bara prata i telefon. Men det är ju myyycket mysigare om han är här. Tar med sig guran och sitt goa humör. Kan prata psykologi hela natten tror jag ;-) *hehe*
Känns ändå lite förbjudet...men det är det ju inte. Det är väl för att jag inte är redo än att binda mig och känner mig skyldig/otrogen nästan trots att jag vet att jag inte behöver. Det är ju bara en kompis, en go kompis!! Vet inte heller varför jag i början skrev att det är nästan pinsamt.....
Tror väl inte Jag är riktigt värd att ha det så bra..fast jag vet att jag är!!! Någon som är med i mina tankar?!?!?!

Ska jag fråga om han ska komma?
Svar på tråden: ....myshelg igen?!

Fråga, för i jösse namn!!!

Skrivet av  Eva-Ley med T&A+3+sd+bf 24/5*2
Vad har du att förlora? Utöver en väldans trevlig helg med en vän som di trivs med?

Gumman, du är _värd_ att må bra! Bara för att du frågar om ni ska hänga en helg betyder ju inte att ni är ett par, eller hur?
 

Jaaa

Skrivet av  Mizen med Isac 030519
så klart du ska fråga,l vad har du att förlora?!
Lycka till!!!
 

hur var helgen?

Skrivet av  Monica
Har ni träffats?

Jag säger som de andra, träffas vad har du att förlora?

kramar
 

UNDERBAR!!!

Skrivet av  tunalexi med Beatrice
Heeejjjee!! ;-)) Någon med stor smile idag..hehe!
Har haft en supermysig helg. Vi har målat och grejat i Beas "nya" rum, pratat och myyyst i maassor! Han kom i fredag och åkte hem sent igår...30mil. Sött att han kom och jag ångrar ingenting.

Han vet på vilka villkor och att jag inte kan lova 100% kärlek& allt sånt, inte nu. Han vet allt om Exet och hur jag känner och tänker kring det som hänt.
Han vet att det i mitt huvud nu inte finns plats för nån relation just nu...men han är med på det. Min Nalle!!! Sov tätt tätt och har spenderat hela helgen tillsammans...kramar och kel och mys!
Det känns jätte bra samtidigt som jag vet att jag inte lan dölja hur jag mår. Men att komma bort från verkligheten för en helg betyder jätte mycket! Ladda batterierna och få mer styrka att orka. Även en ensam mamma med alla hennes betyr och "måsten" behöver kärlek, närhet, och ömhet. Är ju inte mer än människa ;-)) Så kramar och varma kyssar är vad jag sysselsatt helgen med!! Underbart!!!!

Otroligt hur man kan "gå"vidare" snabbt även om jag inte glömt eller kommit över det som hänt...så försöker jag gå vidare och trösten från någon som beundrar en och tycker om en för den man är är helt enormt betydelsefull nu. Får se vad framtiden utvisar..vi har inte bestäm nån "nästa" gång om man säger ;-)) KRAMAR PÅ ER!!

P.s Nån som reagerar på mitt beteende och tycker jag är helt bäng..reagera till mig....vet att det här låter helt snurrigt värre......D.s
 

P.s igen....

Skrivet av  tunalexi med Beatrice
Är givetvis vänner och pratar och skrattar. Pratade i telefon i tre timmar i onsdags, fyra i torsdag och ikväll lär vi ringar igen. Blir till en vana nästan. Häftigt att man kan hitta en "själs" vän liksom....som tänker och förstår och agerar precis som en själv!! Kul* D.s
 

Klart du vågar

Skrivet av  Sara med Jack 030602
Fråga fråga!!!! Det är väl klart.
Fråga, man behöver ha en myshelg speciellt dessa tider.
Och du är värd det!!!! Allt för att få upp humöret är tillåtet och må bättre. Och du verkar må bättre av att träffa / prata med honom.
Do it!!
Just tell me the details after
 

hahhaaa!!!

Skrivet av  tunalexi med Beatrice
Här var det inga detaljer...men det hände faktikst inte mer än så...Kramar och massa kyssar och underbart hångel rent ut sagt ;-)) *hehe*
Har inte din mailadress :-( och jag kommer inte in på nicole-mailen.

Hur är det annars?!
 

Artiklar från Familjeliv