Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ska vi inte ha en julträff?

Skrivet av MrsHyde & Jacob
Hörni tjejer, ska vi inte ha en liten jul- eller adventsträff? Det var himla trevligt när ni var hos mig sist, har lust att träffa er igen! :-)
Svar på tråden: Ska vi inte ha en julträff?

Träffas gärna men..

Skrivet av  tunalexi med Beatrice
det brukar aldrig passa mig ;-((
Om ni träffas på nån helg kommer jag gärna om jag har Beatrice den helgen vill säga1!!!

fniss*
 

Jättegärna!

Skrivet av  Birgitta med Moa
Beror lite på när det blir bara, vi åker till Göteborg nämligen. Vilket datum hade vi tänkt oss?
 

Vi träffas gärna

Skrivet av  Erica med Kajsa och lilla loppan bf 18/4-05
bara vi kan hitta ett datum som passar. Som sagt, det är alltid roligt att träffas!
 

Jaaa

Skrivet av  Phia m Viktor
Jag kommer gärna. Eftersom inget datum har föreslagits. Slänger jag mig in i diskussionen. Ska det vara en vardag eller helg?
För mig passar söndag 19/12 eller har ni andra för mycke julstök då? En vardag är ett förslag fredag den 10/12 då jag är ledig. När skulle det passa er andra?
 

19/12 går bra för mig

Skrivet av  MrsHyde & Jacob
den 10/12 är vi bortresta till Bremen. 19/12 är på förslag, hur funkar det för resten av gänget?
 

Funkar inte för mig tyvärr....

Skrivet av  Heidi m Linus 000504 & Lova 030507
Vi ska bjuda svärföräldrarna på julbord den dagen. Mrs Hyde, är du bortrest hela helgen 10-12 dec? Annars hade jag iaf kunnat den helgen.... Skulle så gärna vilja vara med....Ingen som kan den 18e då? Eller låter jag desperat...
 

funkar för mig mä...

Skrivet av  tunalexi med Beatrice
fast det är inte min "Bea" helg så jag får se om jag kan byta till mig. Det visar väl sig imorn på familjecentralen. Ska göra ett förslag får vi väl se

kul kul kul iallafall ;-))
 

tror till och med att jag kan

Skrivet av  Elin med Philip 0305 och bf 25/4
jag som aldrig brukat tajma träffarna. Men den här söndagen borde vara fri, men man kan ju aldrig så noga veta. Annars passar onsdagar mig fint.
 

Jag tror att...

Skrivet av  Birgitta med Moa
fredagen passar bäst för mig, men det är möjligt att jag kanske kan på söndagen också.
 

Jag kan hela helgen 17-19 dec

Skrivet av  MrsHyde & Jacob
Men är bortrest torsdag till söndag 9-12 december - är då i Bremen och hälsar på Jacobs gudmor! Så helgen 17-19 december passar bäst för mig.

Ska vi ta den dag då flest kan? Blir det fredag så jobbar jag och kan från klockan 14 ungefär. Lördag eller söndag kan jag hela dagarna.
 

Lördag 18 e kan jag!

Skrivet av  Sofia m Pamela
Jobbar både fredan(14-23) och söndan(7-16).

Skulle va jättekul! Sen är frågan var och när?
 

Jag kan både 17e och 18e

Skrivet av  Heidi m Linus 000504 & Lova 030507
Så vilket som för min del. Fredag tex efter 14 vore ju inga problem för mig iaf, då behöver man dessutom inte iväg så himlans tidigt på morgonen, jag som ändå åker ända från Södertälje... :)

Men som sagt både fre o lör passar mig. :)
 

För mig passar också hela helgen

Skrivet av  Phia m Viktor
Kan väl även tänka mig fredags em. Jag får väl flexa lite...
 

Jag kan

Skrivet av  Erica med Kajsa och lilla loppan bf 18/4-05
inte fredagen, lördag fram till ca 13.30 och hela söndagen. Hoppas vi lyckas hitta en tid som passar de flesta!
 

Artiklar från Familjeliv