Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ursäkta, men vilket datum vill ni ha julträffen?

Skrivet av MrsHyde & Jacob
Jag blir lite förvirrad. När jag föreslår den 17:e får jag bara svar från de som _inte_ kan den dagen. Men när jag föreslår den 19:e får jag nästan bara svar från de som inte kan den dagen. Nu vet jag inte när ni vill ses. Jag ställer gärna upp som värdinna men jag måste få veta vilken dag ni vill komma. Söndag fm eller fredag em, båda passar mig bra.
Svar på tråden: Ursäkta, men vilket datum vill ni ha julträffen?

För mig och Kajsa

Skrivet av  Erica med Kajsa och lilla loppan bf 18/4
passar söndag 19:e på förmiddagen/lunch jättebra. Funkar det även för fler kommer vi gärna!
 

vill så gärna

Skrivet av  LindaK m Minna 030510, Erik 041110
men jag vet hur det kan bli när man "bokar upp sig"...Kan jag hålla det öppet och anmäla mig med kort varsel. Det skulle ju vara kul om jag den 19:e kände att jag kunde ta med både Minna (LillaHon) och nytillskottet Erik (född 10/11) ;)

....
 

kan tyvärr inte komma något av de datumen.. snyft

Skrivet av  Elin med Philip 0305 och bf 25/4
var väl inte det svaret du ville ha, men vi skall åka till Bryssel och shoppa lite den helgen och hälsa på släkt. Synd att jag missar den här träffen också!
Men ni får gärna komma och hälsa på hos oss någon gång. Kram på er ändå!
 

Jomen, jag tror att jag kan...

Skrivet av  Carina & Ella 1/5-03
...söndagen den 19:e. Har ju inte träffat er på ett tag. Vore kanon att träffas såhär innan jul. Kanske vi ska byta julklappar med varann?
Har haft fullt upp med flytt, har knappt varit inne här. Åhh, vad härligt det är med större och Ella älskar det. Upp och ner för trappen hela tiden. Och vi har kommit iordning ganska bra, vi ska smacka upp tapet i vårt sovrum i helgen, sen är det bara lite lister som saknas.

Alternativt kan vi ju vara hemma hos oss i Segeltorp om du inte känner för det MrsHyde?!

Kram
Carina
 

Det vore jättetrevligt

Skrivet av  Erica med Kajsa och lilla loppan bf 18/4-05
att komma hem till er och se ert nya hus i Segeltorp!
 

Kan nog tyvärr inte...

Skrivet av  Anna E med Viktor -01 och Emma -03
...alls innan jul, men glöm för all del inte bort att vi ska ha en brunch nån gång efter alla helgerna.

*spänner ögonen i folk så att de håller kalendrarna fria*

Vi ses då! :)
 

Är bortrest nu fyra dagar...

Skrivet av  MrsHyde *i packtagen*
Jag reser till Tyskland på fyra dagar, kommer hem på söndag igen. Skriv vidare här, ni som kan och vill komma, så tar vi beslut när jag är tillbaka! Kan tänka mig att vara hos Carina också! :-)

Ha det gott!
 

Båda funkar...

Skrivet av  Birgitta med Moa
för oss, iaf om vi tar det på förmiddagen för vi flyger till Göteborg på kvällen.
 

Mitt svar igen

Skrivet av  Phia m Viktor
17: e efter kl 15 OK . Söndag 19:e fm ännu bättre.
Jag längtar efter att få träffa alla igen och få träffa alla små som nu är "stora". Du är så jätte gullig Mrshyde att vi kan vara hos dig.
 

Artiklar från Familjeliv