Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

nån som varit på Geekås i ullared?

Skrivet av Linda
Vad har dom för billigt??
Vad ska man tänka på ???
Svar på tråden: nån som varit på Geekås i ullared?

Japp

Skrivet av  Kajsa m Hugo
Har varit där ett par gånger. De har det mesta faktiskt. Men det jag tycker är extra prisvärt är barnkläder (som dock kan variera från gång till gång dvs ibland finns det mycket ibalnd inget alls) och leksaker. Leksakerna är verkligen jättebilliga så ska du dit innan jul nu så får du mycket julklappar för pengarna.
Förutom det har de ljus, lampor, hushållsartiklar, el-artiklar, her & dam kläder, godis, torrvaror, baby/barn artiklar (dvs hygienartiklar nappflaskor mm), hygienartiklar, trädgårdsrtiklar mm mm ja allt i princip.
Det är väldigt lätt att plocka på sig en massa bara för att det är så billigt så förra gången vi var där så begränsade vi oss en hel del ;o)

Tänk på att ha en massa tålamod och tid för det kommer garanterat att vara mycket folk där nu innan jul. Man får inte vara stressad och helst lämna barn hemma, om man kan. Annars så bör man vara två så att någon kan underhålla barnen under tiden.

Lycka till på köpturen!!
 

Jag har varit där

Skrivet av  Mizen med Isac 030519
Där finns ju massor med prylar av olika slag. Jag tror precis som Kajsa med Hugo att det är viktigt att ha gott om tid på sig. När jag var där köpte jag mestadels barnkläder men en del annat blev det också. Bland barnkläderna tycker jag det bästa är alla basplagg som man kan hitta till en billig penning. T.ex. köpte jag superbra galonhängselbyxor med fleecefoder för 80 kr... Försök ha lite koll på innan du åker dit vad du helst av allt vill handla och ta sedan dagen som den kommer.
 

samma här...

Skrivet av  Kajsa m Hugo
Galon-seten och basplaggen är verkligen prisvärda! Speciellt när det ska tvättas var och varannan dag ;o)
 

Där finns allt!

Skrivet av  Ullis med Nils (och 3 gossar till!)
Dock är jag inte så förtjust i barnkläderna......
Men leksaker har dom till fantastiska priser ( även tex. Lego och Fisher Price mm) skivor, filmer, hushållsartiklar......you name it!
Verkligen värt ett besök så här innan jul !
 

Artiklar från Familjeliv