Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

God jul + uppdaterad info

Skrivet av Johanna m Ella & Neo
Har äntligen fått min nya dator och lagt in bilder och program för att redigera och skicka upp filer på nätet, så nu har jag lagt in några nya bilder på mina älsklingar.

Vill även passa på att önska alla en god jul, vi kommer bara att åka bort över dagen i år (rätt skönt). Ska fira med sambons släkt och de har hyrt in en tomte som ska komma med häst och släde, mysigt :o) I går tog vi in granen (jag ville egentligen ta in den i morgon kväll, men fick ge mig) och barnen var med och pyntade och den blev så klart jättefin :o) I fjol låg hela familjen däckad i flunsan, men vi verkar klara oss i år *peppar peppar*.

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar åka och slåss med andra sista-minuten-handlare i morgon!
Svar på tråden: God jul + uppdaterad info

God jul på er med!

Skrivet av  Heidi m Linus 000504 & Lova 030507
Hoppas du inte slogs för mycket med de andra sistaminutenjulshopparna. Själv har jag jobbat idag till kl ett och sen var vi viäg och shoppade sista julklapparna till bonussonen och lite julmat. Nu sitter jag bara här o hoppas på att mina kära hemska jobbiga barn ska gå o lägga sig..... Tålamod, vad är det???

God jul iaf till dig! Mysigt med tomte med släde. Vår tomte kommer ända från grannen. :)
 

Ja god jul!

Skrivet av  verne & vera
vill jag också passa på att önska till alla!
 

God jul på er sötnosar!

Skrivet av  ÅsaL
Vilken fin info du har! Gillade speciellt dotterns öga :-)
Ha nu en riktigt fröjdefull jul Johanna och alla andra majmammor!
 

God fortsättning

Skrivet av  Johanna m Ella & Neo
Och visst är bilden vacker, kämpade länge innan jag fick till den :o)
 

God fortsättning!

Skrivet av  Anna med Arvid 030519
Tyvärr ville bilderna i din info inte visa sig, utan det var bara såna där små rutor med ett rött kryss i som dök upp.

Jag hoppas att ni hade det riktigt skönt i jul, hann få tag i de sista klapparna och fortsatte att njuta av er fina julgran. Jag förutsätter att tomte med häst och släde var en succé.
 

Tack detsamma!

Skrivet av  Johanna m Ella & Neo
Har lite problem med min server, men har fixat ett annat ställe där bilderna finns att beskåda:

http://bannahoj.tripod.com/photos/

Tomten med häst och släde blev såklart en succé, inget av de 6 barnen blev rädda och tomten fick kramar av alla :o)
 

Nu har jag tittat...

Skrivet av  Anna med Arvid 030519
...på Ellas fina öga bl a. Vilken vacker bild! Kul att se lite glimtar från ert julfirande också.
 

Artiklar från Familjeliv