Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

God fortsättning på det nya året!

Skrivet av Anna m Viktor
Hoppas att ni alla hade en riktigt trevlig nyårsafton, trots att det som har hänt borta i Asien dämpade stämningen lite.

Och hoppas att alla majblommor och mammor och pappor får ett underbart 2005!

Kram på er!
Svar på tråden: God fortsättning på det nya året!

Tack det samma!!

Skrivet av  Heidi m Linus 000504 & Lova 030507
Hoppas ni oxå hade det trevligt igår. Vi var hos vänner i Saltskog och åt o drack gott. Vi åkte bil hela den "långa" vägen för att komma hem fortare sen på natten med alla barnen. NU sitter man här o softar, borde eg hänga tvätt som är klart i maskinen...men jag gör det snart.
Vi måste snart ses eller vad säåger du????

Kram iaf och god fortsättning!!
 

Klart vi ska!

Skrivet av  Anna m Viktor
... ses snart alltså! Vi måste ta tag i att hitta en dag!

Vi hade en jättetrevlig nyårsafton. Var hos min svåger och svägerska i Nykvarn tillsammans med ett annat par. God mat i mängder och en del vin... Men Viktor var tyvärr lite hängig och grinig. Han somnade gott i allafall, men när vi kom hem inatt så hade han feber... Så idag har vi bara tagit det lugnt här hemma.

Och så har vi väntat på besked om en liten bebis hela dagen. Våra kompisar åkte in till förlossningen igår och inatt kl 02.06 föddes en liten flicka! Den första här detta år. Så de kommer väl i LT på mådag...
Men de är nog ganska nöjda med att det blev en 05:a. (Hon var beräknad till annandagen). Kan tänka mig att det var lite nervöst när värkarna startade...

Kram på er!
 

ååh vad rolgt!

Skrivet av  Heidi m Linus 000504 & Lova 030507
Med en nyårsbebis! Ska kolla tidningen imorgon!!

Kramis o vi hörs!
 

Tack detsamma!

Skrivet av  Anna med Arvid 030519
Vi hade en trevlig nyårsafton med Arvids farfar, faster och hennes man. katastrofen i Asien och alla som drabbats var i våra tankar. Farfar är aktiv i Röda korset och de skulle ha möte idag.

Kram till dig också!
 

Artiklar från Familjeliv