Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

hmmm sover alla

Skrivet av Vanessa m . Neo
här sitter jag inte ett dugg trött och skall snart kolla på film. jöses måste komma tebax till mina normala sov rutiner.....

ha det alla
Svar på tråden: hmmm sover alla

Tänkte på din sida...

Skrivet av  Kicki me Felicia 24/6-03 + bf 28/1-05
De kan ha nånting me att göra att alla de som har msn och e inloggade kommer in på din sida medans de som inte har måste skaffa sig ett konto där.

Jag har inga som helst problem att komma in.
 

Jag har varit inloggad....

Skrivet av  Helena m Emma 8/6-03 (Cissi 6/1-97)
men inte kommit in i alla fall. Nu kom jag in på Vanessas sida, men jag får inte upp några bilder i fotoalbumet. =(
 

Hmm!

Skrivet av  Kicki me Felicia 24/6-03 + bf 28/1-05
Jaha, där rök den tanken då. Mysko att en del kommer in och andra inte.

Läget då? Händer de nåt kul i helgen?
 

Har just kastat ut julen....

Skrivet av  Helena m Emma 8/6-03 (Cissi 6/1-97)
Det var väl det roligaste... Vi hade lite kalas för Cissi i torsdags, då hon fyllde 8år!!! Men annars har det inte varit så himla kul, blåst och regn. =(

Själv då, det är nära nu!?!
 

Visst e de skönt...

Skrivet av  Kicki me Felicia 24/6-03 + bf 28/1-05
Att kasta ut julen! De gjrode jag i fredags, så skönt att bli av me allt. Granen tog en massa plats i mitt lilla vardagsrum.

Jag slappar för de mesta...lika bra så man kanske har lite energi till två barn snart. :))
Härligt att tiden flyter på, 19 dagar nu! Wohoo...men vem räknar? Heheh! Hoppas jag slipper gå över många dagar...ett par dagar kan jag väl ta men inte allt för många.

Grattis i efterskott till Cissi! Roligt me kalas och presenter!!! :) Bästa tidpunkten på året när jag man e liten ju.

Kram

 

Artiklar från Familjeliv