Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu är jag så ledsen att jag bara måste skriva

Skrivet av moni
I morgon skulle vi till hörcentralen för att få lillans hörapparater. Och så ringer hon nu på eftermiddagen, audionomen och hennes barn är sjukt. Tyvärr,tyvärr... vi får hitta en annan tid. Det var min man som svarade och jag ångrar så att det inte var jag som svarade, för jag blir bara så ledsen, det känns så svart nu. Det är ju inte hennes fel att barnet är sjukt, men hon var hemma för sjukt barn även när avtrycken i öronen skulle göras, fast då fick ngn annan hoppa in och göra dem istället. Men, vårt barn är 2½, har varit döv i två månader, vi går här hemma och VÄNTAR och VÄNTAR. De borde ha nån form av back up system, jag fattar ju att man kan vänta på en ny tid om man är "inne i systemet" men vi står liksom utanför och knackar på och kommer inte in. Nej. Det här är faktiskt skit. Vad ska man göra annat än att spy galla. Alla kan ju bli sjuka, men just nu kändes detta orättvist, vi som verkligen hade hoppats på i morgon...
Svar på tråden: Nu är jag så ledsen att jag bara måste skriva

Trist... trist...

Skrivet av  Birgitta
Fick Ni ingen ny tid?

Ring själv i så fall. Då brukar det gå fortare. Om inte annat kan man säga att man tar vilken återbudstid som helst. Då kan det gå fort!

Lycka till!
 

Artiklar från Familjeliv