Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

tips på hudterapeut i Stockholm?

Skrivet av Marie i Bromma
Jag skulle verkligen behöva göra en (flera) ansiktsbehandlingar! Jag vill gärna hitta någon hudterapeut som jag trivs med som jag kan återvända till. Har känslig hy och problem med grova och tilltäppta porer. Någon som kan tipsa om något bra ställe/någon bra person? Hjälp!

Jag vill att hudterapeuten ska kunna rekommendera produkter som passar mig, oavsett om det är t ex Biotherm, salongens egna eller Apotekets. De få gånger jag tidigare gjort ansiktsbehandling har jag bara upplevt det som om det gått ut på att sälja på mig deras egna produkter.

Svar på tråden: tips på hudterapeut i Stockholm?

Tips på hudterapeut!

Skrivet av  fd Brommabo
Hej Marie,

Jag bodde förut i Bromma och gick på en salong som ligger på Spångavägen 25. salongen heter Bromma Cosmetique och ägs av en jättegullig tjej som heter Carina. Hon säljer inga ägna märken utan "Decleor" som är väldigt dyra, men dryga och kanonbra. Hon är jätteduktig och har även ofta erbjudanden, kan varmt rekommendera!

Telnr till salongen är: 08-80 44 05
och hemsida finns på: www.brommacosmetique.com
 

tack!

Skrivet av  Marie i Bromma
ska genast kolla upp hennes hemsida!
 

Sensai

Skrivet av  ThoGa
på Kungsholmen. Har gått hos Ulrika i flera år! Hon är bara bäst. Har testat mig igenom ett par här i Stockholm o hon är bara helt unik:-)
 

Artiklar från Familjeliv