Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

25 år - Var köpa kläder?

Skrivet av Tilde
Jag är 25 år o brukar köpa kläder på H&M,Kappahl,Lindex o postorder tex Ellos.
Jag vet inte riktigt hur jag vill klä mig.
Vill inte ha för ungdomliga kläder o inte för damigt heller.
Var brukar ni andra tjejer som är runt 25 år handla kläder?
Svar på tråden: 25 år - Var köpa kläder?

Jag är också 25...

Skrivet av  Emmanuelle
...och just nu handlar jag mycket på B-young. Jag tycker att dom har roliga och trendiga kläder men som ändå inte för tonårsaktiga. Min mamma handlar där också och hon är 53.
Jag brukar även beställa kläder på Bonaparte postorder. Jättemysiga kläder som är mer vuxna och inte så trendiga.
 

Mango,MQ,Åhlens

Skrivet av  Kakan
TopShop,SOLO det finns ju massor man kan ju blanda från olika så det blir den stil man vill...
 

är 32

Skrivet av  ThoGa
o skulle aldrig köpa kläder på något av de ställena du nämner...HM någon enstaka gång..men KappAhl o Lindex har vare sig kvalitet eller stil på sina grejer som passar mig. Jag gillar Kokaii, MQ, BicBok, JC...sedan handlar jag en del på NK.
 

Jag är 25,

Skrivet av  ~Linda~
snart 26 & handlar en del på H&M, Åhléns, MQ & postorder LaRedoute. Underkläder på en specialbutik. Sen är det ju väldigt individuellt vad man har för stil & plånbok för den delen :-) Tänk igenom vad just du behöver, trivs i & gillar. Jag har en "hemmagarderob" med mysgrejer, en vardags som jag kan visa mig ute i, en "jobbgarderob" (mest jeans & h&mtoppar) & en "fingarderob". Klassiska grejer kan man ju investera mer i, som ska hålla ett tag. Strosa runt, pröva & fundera - det är ju reor snart ;-)
 

Är 29

Skrivet av  Hunkydory
och brukar handla på Vero Moda, Gina Tricot, Mango, MQ. H&M ibland. På Lindex blir det bara underkläder.
När jag var 25 handlade jag på samma ställen som nu.(ungefär iallafall)
 

Är 29 runt 25? ;)

Skrivet av  S-J
"Alla" säger att jag klär mig mer ungdomligt nu än när jag _var_ ung, men det hör väl ihop med att jag gått ner en himla massa i vikt och KAN ha kläder som inte alls funkade förrut. Plus att jag vågar synas lite mer och inte försöker gömma mig.

Jag har börjat handla mycket på H&M nu efter att nästan inte ha handlat där alls på nästan 10 år. Där hittar jag en hel del "lagom" ungdomliga kläder. Kapp Ahl köper jag mest underkläder på numera...
 

Vero Moda..

Skrivet av  S-J
.. har jag handlat en del topar på också. De har snygga jeans också men jag har aldrig köpt nåra..
 

Olika

Skrivet av  Modesty

jag rusar runt som en galning på de ställen du nämner, brukar också kika in på MQ o Bik Bok (men enl. mig har de gräsliga "tonårskläder") sedan finns det inte många fler butiker i vår lilla stad :-( Oftast blir det väl HM, jag gillar dock "klassiska" kläder o t ex de jag har på mig idag har jag haft i 7 år (japp, de ser fräscha ut fortfarande!) så jag köper ej kläder så ofta, på överdelen har jag HM-blus o underdel MQ (Soul) byxor!
 

*fniss*

Skrivet av  ThoGa
folk brukar fråga mig var jag hittat mina fina toppat etc..o det blir helt chockade när jag svarar BikBok....men de har små guldkorn..gäller bara att hitta dem bland kattguldet*s*
 

Olika

Skrivet av  Modesty

jag rusar runt som en galning på de ställen du nämner, brukar också kika in på MQ o Bik Bok (men enl. mig har de gräsliga "tonårskläder") sedan finns det inte många fler butiker i vår lilla stad :-( Oftast blir det väl HM, jag gillar dock "klassiska" kläder o t ex de jag har på mig idag har jag haft i 7 år (japp, de ser fräscha ut fortfarande!) så jag köper ej kläder så ofta, på överdelen har jag HM-blus o underdel MQ (Soul) byxor!
 

Artiklar från Familjeliv