Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

2 frågor.

Skrivet av S-J
1: Jag tänker i o f s köpa dem i alla fall *s* men är nyfiken på vad ni tycker: Ser man, som snart 30-åring, ut som nån med 30-årskris och åldersnoja om man kommer klädd i en sån här kjol:
www.ellos.se
Dam
Nederdelar
Kjolar
149 kr, 20 kr rabatt om man köper minst 2 av vissa utvalda kjolar, kort veckad kjol i jeanstyg med dubbla "skärp" upptill.
Jag ska köpa en i denim och en svart

2: Är det inte Anders Svenssons f.d flickvän, modellen Anine Bing, på många av fotona?
Svar på tråden: 2 frågor.

Skitsnygg! :)

Skrivet av  Almas mamma
Den kjolen e fin o jag som redan är 30 skulle då kunna tänka mig att köpa en! Ålder är bara en siffra vet du väl! :)

På fråga två svarar jag: Que? Jag vet inte vem nån av de är..... :)
 

;)

Skrivet av  S-J
Anders Svensson: en av våra landslagsspelare i fotboll, dock inte så framträdande under det senaste mästerskapet.

Jag ska som sagt köpa en svart och en denomblå, den blåa kan vara snygg nu på sommaren också, och den svarta kan vara himla snygg med tights t ex under, och med höga stövlar. 129 kr/st tycker jag är helt OK ;0)
 

Jo, jag misstänkte...

Skrivet av  Almas mamma
att det var nån fotbollsfjant... ;)

Jo, de blir nog bra båda två! Själv tycker jag nog att de är liiiite för korta för att få sitta på mig.... :) Jag blev lite mer pryd iom att Alma föddes.... *S*
 

Jag har..

Skrivet av  S-J
.. så korta ben att det väl blir en knälång kjol på mig *s*
Nej men på vintern t ex har man ju gärna tights under, då känns den inte för kort lika lätt ;)
 

Nämen S-J... *S*

Skrivet av  Almas mamma
Så korta är de nog inte! :)

jo, med nåt under så känns det nog bättre.... :)
 

har faktiskt

Skrivet av  sa
nästan köpt en sån kjol, svart och jag är 30.
Så visst kan du ha den!!

Vet faktiskt inte vem personen är. *S*
 

Inte du heller? ,)

Skrivet av  S-J
Vet ingen vem Anine Bing är? ;)

Tack för ditt svar. Då vet jag att jag nog går säker ifall jag möter dig ,)
 

Svar på fråga 1

Skrivet av  loppran
Kjolmodellen är jättefin och jag som snart är 40 skulle lätt kunna ha en sådan - men om det är bra eller dåligt för dig vet jag inte. *S*
Det enda kruxet tycker jag är linningen som är jättelåg, kan bli lite kallt om magen till hösten?
 

Det beror ju..

Skrivet av  S-J
.. lite på vad man har till. Om man har en top som når ner till linningen eller ej ;) Sen så tror jag inte att jag på vintern hade använt den som "vardagskjol" utan som gå-ut-kjol, och då har man ju ytterplagg först och sen inne på nattklubben eller vad det är så är det varmt *s*
Tack för ditt svar.

 

Svar på båda!

Skrivet av  Sassa med Nils -03
Köp, dom är ursnygga! Jo, det är Anine Bing på bilderna, dock är hon och Anders Svensson inte ihop längre.
 

Nej jag vet.

Skrivet av  S-J
Därför skrev jag f.d flickvän, före detta alltså ;0) Bra att jag fått det bekräftat att det är hon *s*

Tack för ditt svar, jag ska nog hänvisa maken hit när han börjar dilla om 30-årskris *s*
 

Ha ha ha

Skrivet av  Sassa med Nils -03
jag läste inte fd alls. Selektivt läsande vettu. :-D

Tror du blir en killer i dom där kjolarna, så maken får nog nåt saligt i blicken skulle jag tippa på!
 

Artiklar från Familjeliv