Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu är jag ägare av ett I.d-kit *ler*

Skrivet av Annifey
Fick presentkort både i födelsedagspresent och i julklapp på ett ställe som säljer I.d så idag bokade jag in en sminkning. Kom hem med ett bas-kit (2 nyanser av foundation, rouge och veil med tillhörande borstar samt en MD rengöringslotion) en concealer med borste samt ett ögonskugge-kit (3 ögonskuggor med borste)

Hittills har jag promenerat i snöfall, lekt ute med ungarna, sovit middag och allt sitter lika fint på plats som när jag lämnade salongen. Det täcker dessutom min acne helt suveränt och jag känner mig inte "målad". Jag är mycket mycket nöjd såhär långt.
Svar på tråden: Nu är jag ägare av ett I.d-kit *ler*

Jag vill också prova -

Skrivet av  Maja*
att pratar så jättebra om I.d!
 

Ring en salong som säljer i.d

Skrivet av  Annifey
Det brukar inte vara svårt att få en provsminkning. Man vill ju gärna veta vad man köper när det kostar såpass... Själv måste jag iofs säga att jag ser bra mycket snyggare ut när jag själv sminkat mig. Jag antar att de som sminkar andra på salong blir NÅGOT avtrubbade och gärna lägger på lite till *skratt* Trots att jag tyckte att min speelbild var rätt hårt målad måste jag erkänna att det inte kändes sminkat på huden. Det känns bara som om jag smort huden med fuktcreme eller nått...
 

vad är i.d.?????? imt

Skrivet av  yab
.
 

ett makeup-märke

Skrivet av  Annifey
Du kan läsa mer på http://www.dermarome.se/idNew.shtml
 

Artiklar från Familjeliv