Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ni som gav mig tips, lust att hjälpa lite till?

Skrivet av kåsan
F´låt det blev längre än jag trodde!

Tack alla ni som svarade på min förra fråga om vad ni skulle köpa för kläder för 5K. Blev lite inspirerad och köpte ett par kostymbrallor idag, dock ingen kavaj, det kändes inte riktigt som jag. Min nuvarande stil är nog mest åt "jeans och munkjacka" vilket fungerar välsigt bra ihop med mitt jobb (jobbar med idrott mer vill jag inte säga) men gör att jag ser ut som 16 (är 23) Skulle gärna vilja klä mig lite mer vuxet, vad det nu är. Förstår ni hur jag menar? Det känns helt omöjligt att passa ihop kläderna med varandra och att få det att funka med jobbet.

Det mest banbrytande jag kommit fram till är att jag nog måste sluta med ryggsäck och ha någon annan typ av väska, men vad för sort? Den måste vara stor, alltså ingen nätt liten handväska, måste rymma minst 2 tjocka pärmar, skor, handduk och ombyteskläder. Finns det?
Svar på tråden: Ni som gav mig tips, lust att hjälpa lite till?

Kanske inte mode o stil

Skrivet av  Malou
men jag tycker att du ska ha en ryggsäck.
Det måste ju helt enkelt vara det bästa för dig!
Satsa på en snygg (björn borg har jättesnygga) och sen kan du väl ha en snygg handväska när du inte jobbar??
 

Tycker du ska ha kavaj ändå

Skrivet av  Emma - mer glitter åt folket!
Jag är också en jeans och munkjacka tjej, men i höstas köpte jag faktiskt min första kavaj. En svart i manchester. Den är superbra, man kan ha den som vårjacka med munkjacka under, så ser man cool ut, och lite vuxen. :-) Och så kan man ha den på fest förstås. Alla kläder man köper behöver ju inte vara jobbkläder...
 

Artiklar från Familjeliv