Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jag är kääär i min nya mascara!!

Skrivet av Millan m. Liam & Måns
Nej jag är inte galen (tja, bara lagom galen) men jag måste dela med mig av min fantastiska upptäckt.

Jag och min syster gav oss ut på jakten att hitta en riktigt _bra_ mascara. Då menar vi en som ger långa, fina och s e p a r e r a d e fransar. Inte som alla dessa som klibbar ihop fransarna till hemska spindelben.

Och vi hittade den! Helena Rubenstein\'s spectaculor. Den är bara sååå bra!

Ville bara tipsa, ifall det är fler som letar efter den...
Svar på tråden: Jag är kääär i min nya mascara!!

finns den i vattenfast? imt

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
 

Näe..

Skrivet av  Millan m. Liam & Måns
finns nog bara en variant, som inte är vattenfast. Men jag är inte säker, fråga du i affären. =)
 

Tack för tipset!

Skrivet av  Kicki
Den ska man kanske testa då :). Har varit inne på din/dina pojkars hemsida. Jättefin! Har även skrivit i gästboken.

Hälsar
 

Absolut!

Skrivet av  Millan m. Liam & Måns
Den ligger i den övre prisklassen för mascaror, men den är absolut värt det.

Såg att du hade skrivit i gästboken. Tack för dina fina ord! =)

Måns är ett rätt lustigt namn förresten. Det är varken vanligt eller ovanligt, och samtidigt så verkar det alltid finnas en Måns i varje generation. Och så är det ju ovanligt vackert, eller hur! ;))

kram
 

Är aaaalltiiiid....

Skrivet av  Anna m Joel
...på jakt efter en bra mascara - hopplöst! Ska kanske prova denna nästa gång då ;-)

Har kikat på hemsidan, å lämnat ett litet inlägg oxå. Jättefin hemsida!!! Söta pojkar oxå :-)
 

Tack, tack! =)

Skrivet av  Millan m. Liam & Måns
Såg inlägget!

Grattis i förskott på födelsedagen fär man väl säga ;)

Vi har ju jämngamla barn också, båda tillhör ju vinterbarn 03/04. Häftigt med en liten skottdagskille! :)

kram
 

Artiklar från Familjeliv