Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Lite ot kanske men

Skrivet av oa
jag är faschinerad av Beyonce varje gång jag ser video m henne, vilken kvinna! former,attityd, karisma, outfits :-)
Svar på tråden: Lite ot kanske men

Håller med!

Skrivet av  Camelia
Hon är verkligen _helt_ otrolig. Säger som Oprah:" Vilken hy! Man skulle vilja slicka henne i ansiktet!"

Jag gillar att hon slår ett slag för kurvor också, även om jag misstänker att hon ser ut som en sticka i jämförelse med de flesta "normala" kvinnor - alltså vi som är halvfeta och INTE är stjärnor. Men i alla fall!
 

en hemlis..tsss...:-)

Skrivet av   oa
hon ÄR kurvig o har stor rumpa, har hört från en människa som sminkat henne här i Sverige..

Om man ser hela Destinys child så märker man inte dom andra, B tar plats!!
Oprah är rolig, Tyra Banks var hennes favorit i många år,nu är det asså B:-)
 

Och så har hon celluiter

Skrivet av  EllaNora
de syndes.. Men strunt samma... Och rumpan är som min! *s* Jag har också kurvor och rumpa men inga celluiter..havregryn är boten...
 

Havregryn??

Skrivet av  Camelia
Vad gör du med dom - berätta berätta! Kaffesump har jag hört ska vara bra, men det här var nytt.
 

Coolt!

Skrivet av  Camelia
Att hon har rumpa IRL också och inte bara på bilder.
Den kändisrumpan som det pratas mest om är ju annars J-Los och hon ser ju normalt kurvig ut. Trodde jag. Tills jag läste att hon är kortare än 160 centimeter och väger 48 kilo! Det är möjligt att hon har en kurvig kroppsform, men om man ser henne IRL så antar jag att hon nog mest ser liten och petite ut!
 

Ja, hon är otrolig jag har sett henne irl

Skrivet av  EllaNora
och hon tog en med storm...
 

Håller med!

Skrivet av  Birgitta med Moa
Hon är urtjusig!
 

Artiklar från Familjeliv