Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

fler än min man

Skrivet av Linda med Filip
som ÄLSKAR att shoppa kläder? Kan knappt få ut honom ur affärerna och han ÄLSKAR att vara smakråd åt mig=)

Tur att jag hittat en sådan man, för att inte tala om hur kul han tycker det är att gå på IKEA=)
Svar på tråden: fler än min man

Racker upp handen och suckar!

Skrivet av  LaMa
Nar vi shoppar slutar det alltid med att jag sitter pa en stol och svettas medans han gar runt och tittar och kanner och funderar i EVIGHETER! Tycker iofs. att det ar kul att han ar intresserad, mitt ex visste inte ens vilket artionde vi levde i nar det gallde klader och inredning, sa jag skall inte klaga egentligen. Men nar jag, som ar _ganska_ shoppingglad minst sagt, trottnar sa ar det riktigt allvarligt!
 

Åh

Skrivet av  Stilan
vad jag önskar att min man också älskade att shoppa kläder... Jag får med milt våld tvinga in honom på klädaffärer för att han ska köpa något nytt. Smakråd åt mig orkar han vara i max fem minuter. Kan du tänka dig att låna ut din man för en heldag shopping?
 

det VÄRSTA är

Skrivet av  Linda med Filip
att om jag köper nåt nytt MÅSTE han ha nåt oxå ( det är nackdelen). Så jag får inte handla för lika mkt som jag vill alltså *S*=)
 

Här med!

Skrivet av  Tullsan
Mannen älskar kläder och att shoppa (iaf till sig själv). Han tycker att det är uuuurtråkigt att gå i vissa affärer men mutar man honom med att han ska få titta på sånt som han vill köpa så följer han glatt med.

Han har bra smak också (tycker jag, som tur är)så det enda man kan klaga på är att han är såååå seeeeg när han ska bestämma sig, velar i evigheter. När det gäller större inköp kan han gå tillbaka och titta och fundera flera gånger...
Men det får man kanske ta?
 

Ja tyvärr...

Skrivet av  maria65a
för jag avskyr att shoppa medan han kan gå i butik efter butik efter butik *bläää*
Och ja, han gillar även IKEA!
 

Ja, min med

Skrivet av  Nape
Fast, jag tycker det är jättekul! Jag är en sån som inte unnar mig själv nåt. Så fastän jag älskar kläder, smycken osv så köper jag sällan grejer till mig själv. (Näe, min gamla jacka duger så bra så, strunt samma att jag är två storlekar mindre nu. Nejmen ska jag verkligen, kanske barnen behöver nåt viktigt..gummistövlar till nästa säsong?).

När sambon är med shoppar vi först kläder åt honom, så ser jag "var ribban ligger" *s*. Sedan vågar jag köpa liiite åt mig. Han är dock på mig, letar fram fina kläder som jag bara mååååste ha *s*.

Sist slutade det med en shoppingtur för cirka 5000 (mycket pengar för oss) och jag känner mig så fin i kläderna!

Han gillar också märkeskläder, jag är mer sån att jag rotar bland reakläderna (den här var det ju ok pris på, fast färgen är ju inte sååå fin..och det är en storlek fel men priset stämmer ju..).

Jag är glad att jag har min sambo, annars vete katten hur jag skulle se ut *s*.

Den enda nackdelen jag kan se är just IKEA. Han tycker _inte_ om att bara titta på det mesta och köpa nåt litet. När han shoppar så gör han det _seriöst_. Tur IKEA ligger långt bort..*s*
 

Artiklar från Familjeliv