Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ögonbrynsfråga

Skrivet av Tessis
Någon fler här som har olika ögonbryn? Mitt högra är jag supernöjd med men mitt vänstra börjar betydligt längre mot örat eller hur jag ska säga... det är bara några fjun vid näsroten för att sen bli kraftigare en bit in ovanför ögat... (huuuuh, kommer någon förstå min förklaring?!??!)
Någon fler med liknande problem eller tips hur man ska få dem att se jämna ut... jag har testat fylla i de få strån jag har men det ser väldigt tillgjort ut... vill inte heller plocka från det andra ögonbrynet för då blir det väldigt långt mellan dem...
Svar på tråden: Ögonbrynsfråga

Fyller du med penna?

Skrivet av  Malva
Hej
fyller du i färgen med penna då? Har du testat att kamma det "lilla" ögonbrynet med lite mörkbrun ögonskugga istället?
 

Jo jag

Skrivet av  Tessis
använder penna... har bara en brun ögonskugga som glittrar lite och det kanske inte är det bästa... får kolla i morgon om jag hittar någon matt brun. Tack för tipset ska testa det :)
 

håller med Malva

Skrivet av  olivias mamma
jag använder en matt ögonskugga i stället,använder lite penna så brynet blir lite markerat.Men skugga ger ett mjukare inntryk!
 

Japp

Skrivet av  Tessis
ska testa köpa en matt en i morgon :) Tack så mycket!
 

Body Shops ögonbrynsskugga!

Skrivet av  Fenomena
Den kan jag rekommendera. Jag har en duoskugga med pensel i mörkblondt/rödbrunt. Dels passar dig mig att blanda själv (har rödare ögonbryn när jag har rödare hår) och dels blir det väldigt naturligt och snyggt resultat.
 

Artiklar från Familjeliv