Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Bra utländska modemagasin?

Skrivet av Lee
Någon som vet några bra utländska modemagasin som är tidiga med trender och dyl. Är tex instyle bra?

Tack
Svar på tråden: Bra utländska modemagasin?

In Style!

Skrivet av  Camelia
Amerikanska! Den är bäst. Just _trender_ vet jag dock inte om jag tycker att den är först med, men mycket kändisar och mycket bärbara kläder visar den.

Vill du senaste trenderna skulle jag nog rekommendera franska eller italienska Vogue eller Nylon eller ID. Typ. Fast de gillar inte jag lika mycket.
 

Vad tycker du om

Skrivet av  Matilda m. William
Bon Magazine? Själv läser jag aldrig dessa tidningar, men just Bon Magazine har jag hört talats om. De finns visst i både svensk och utländsk upplaga.
 

Tja...

Skrivet av  Camelia
Ingen av mina favoriter direkt. Jag tycker att den påminner ganska mycket om gamla Bibel som väl bara levde i en 14 nummer sådär. Minimalistiska bilder med en närbild på en röd mun och så står det "Byxor Armani 7999 kronor". ??? (Är jag korkad nu?)

Men det finns bara ett sätt att ta reda på vilka magasin man gillar och det är att köpa så många som möjligt och kolla! Jag har nog betat mig igenom PressStops hyllor ett antal gånger och har numera bara två tidningar som jag inte kan leva utan: amerikanska In Style och Allure!
 

Jag gillar

Skrivet av  PinkIsMyPassion
brittiska In Style. Föredrar den framför den amerikanska faktiskt. Varför vet jag inte, kanske det är själva layouten som tilltalar mig mer och formatet, för de är ganska lika egentligen.
 

Jag köper Vogue o Instyle

Skrivet av  Karina L
engelska upplagorna av bägge. En tidning som jag också gillar är danska Costume, om man klarar att läsa danskan vill säga.
 

jag gillar

Skrivet av  oa
Glamour o engelska Marie claire.
 

gillar

Skrivet av  oa
Glamour och engeleska Marie Claire
 

sorry för 2 g

Skrivet av  oa
trodde inte mitt sva rkommit med, måste reloada sidan varje gång jag är här
 

sorry för 2 g

Skrivet av  oa
trodde inte mitt sva rkommit med, måste reloada sidan varje gång jag är här
 

Jag köper

Skrivet av  Camilla m Henrik-02 o Philip040823
Vogue UK o US, Elle UK o US, Marie Claire UK o US.
Ibland även Instyle o Cosmopolitan (Uk alt US).
Jag köper nästan dessa tidningar varenda månad, men favoriten är nog Marie Claire.
 

Tack för era svar ska

Skrivet av  Lee
göra en runda på Presstop och se vilka de har. Det är väl inte bara trender utan mer inspiration jag är ute efter.
 

Glamour....

Skrivet av  Torhill m.Niklas,Ida&Tiril
englska utgåvan måste jag ha varje månaden.
Sen blir det lite olika,In Style,Elle,Cosmopolitan.
älskar tidningar! köper för 2-300 varje månad,maken blir inte så glad *S*
Lite extra har det ju varit nu då jag snart åker till London :0)
 

Artiklar från Familjeliv