Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

I morgon sticker vi....

Skrivet av Ellen m Embla
...iväg till Gbg för testning. Ska bli så spännande. Jag håller mig på benen men mer är det inte (gjorde uppehåll med mina mineraler för att vara "ren" vid testtillfället, men efter sex veckor kollapsade min ämnesomsättning och jag svimmar, kräks och har mig och blev tvungen att ta mineraler ändå, fast jag håller minimal dos för att fungera hjälpligt).
Nu ska jag helst inte ta mina mineraler mer innan vi ska dit så jag vet inte hur det ska gå - känns verkligen som att jag behöver dem för att klara dagarna utan att få blodsockerfall och svimma eftersom ämnesomsättningen inte hänger med annars, men vi får se... Blir det för jäkligt så syndar jag och tar dem ändå så får terapeuten försöka ta hänsyn till det i testerna...
Specialpedagogen som har gjort obs-besök på dagis för att se hur Embla fungerar stöttar oss fullt ut, och har stor tilltro till att mineralbalansering kan ge stora effekter. Hon var tom inne på att fängelsekunder och psykpatienter i många fall fått ett annat liv om de mineralbehandlats tidigt, och är övertygad om att detta är metoder som kommer slå igenom i framtiden.
Hur som helst så ser jag fram emot morgondagen trots att jag idag kämpar mot yrsel och illamående och det närmaste målet är att få i mig lunchen och få behålla den.
Håll tummarna för oss i morgon!
Kramar / Ellen
Svar på tråden: I morgon sticker vi....

Lycka till

Skrivet av  Lotta m Albin
Hoppas att allt kommer att gå bra men det tror jag nog. Var stark...
 

Håller tummen!!!

Skrivet av  Nettiplätt
Hoppas verkligen att du får jättebra hjälp nu och kan komma vidare i och med behandlingarna... är också jättenyfiken på hur det gick, så när du har ork och om du vill så berätta gärna!
 

Tack för ert stöd! :)

Skrivet av  Ellen m Embla
Ja, gubben är ledig för vård av barn så han kommer köra oss så att jag får vila på vägen - det blir nog tufft så det räcker ändå!
Lovar att rapportera så fort jag orkar och hinner!
Kramar / Ellen
 

håller tummar o tår!

Skrivet av  maja
håller alla tummar o tår för att det går bra för er imorgon. har själv planer på att gå dit, både jag o min sambo faktiskt. o gärna barnen med. vi är inte överdrivet dåliga, men det är ju alltid bra att ta tag i problemen i tidigt stadium. visst skulle du till P? jag kan inte få upp din info och därmed heller inte din hemmis. har du lust att skriva adressen här? är väldigt nyfiken på hur det går o hur undersökningen går till etc etc

skriv snart igen ;)
krammaja
 

Tack! :)

Skrivet av  Ellen m Embla
Hej!
http://home.rixtele.com/~knektebacken/
är adressen till min hemmis.
Den är dock lite dåligt uppdaterad, men du får början på storyn, resten finns nästan att läsa här på alternativ medicin... :)
Den ska uppdateras, när jag orkar och hinner! :)
Kramar / Ellen
 

Artiklar från Familjeliv