Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

nu har jag bestämt mig för vagn :)

Skrivet av mija
tyvärr är det den dyraste som finns i stan :)
en urban jungle: jag bara måååste ha det där svängbara framhjulet, med tanke på min nackskada. så det är bara att skramla :)

jag hoppas att mina föräldrar betalar en del, och barnets pappa. sen kanske jag får lite mellansklillnad från mitt försäkringsbolag också *hoppas hoppas*

jag hade tänkt att försöka hitta en begagnad, men nu var jag inne i affären idag, och de säger att det är dags att beställa på stört om jag vill ha vagnen i v38

så imorgon blir det fjäska av med föräldrar och pappan!

håll tummar
kram
Svar på tråden: nu har jag bestämt mig för vagn :)

Håller tummarna idag! *imt*

Skrivet av  Mikka69 v.33
:)
 

tack! det hjälpte :) *imt*

Skrivet av  mija
.
 

Va bra!

Skrivet av  mikka69 v.33
Hittade en vagn idag jag med som jag ska titta på imorgon.
En begagnad tvillingvagn som var till bra pris och som jag verkligen hoppas känns bra...
 

men...

Skrivet av  mija
nu har jag nog missat... väntar du två? eller har du en pyttis sen innan?

hoppas du gillar vagnen :) vad är det för någon?
 

Men du..

Skrivet av  Susanna och Ernst, bf 8/9
..man betalar väl bara en handpenning när man beställer vagnen? Resten betalar du ju när du hämtar ut den. Då måste ni ju ha hunnit spara ihop :)

Fika snart igen föresten?
 

absolut!

Skrivet av  mija
i morgon? solen når min balkong omkring kl två... du är välkommen!

kram
 

Jag jobbar imorgon.

Skrivet av  Susanna och Ernst, bf 8/9
Men kom och ät lunch i parken klockan 12? Vi kan ha en liten picknick eller så :)
Annars kommer jag och Ernst gärna efter jobbet.
 

åh *frustrerad*

Skrivet av  mija
det låter jättemysigt. men jag får se vad fogarna håller för. ringer dig på mobilen i morgon fm.

 

Ja, det är ju det.

Skrivet av  Susanna och Ernst, bf 8/9
Mina fogar är rätt snälla för tillfället, så jag kan röra mig ganska normal. Skönt! Men du, jag kommer vara på faktum hela dagen. Så du kan ju komma förbi om du vill. Det är så himla mysigt där. Du kommer gilla det :)
 

vill också...

Skrivet av  skorpan bf 11/6
...ha en vagn. Har inte hittat en som jag tycker om än. Borde kanske vara läge att fixa det snart, men har lite brist på pengar.

Blir nog till att låna den syrran hade till sin dotter...den är inte så dum. Barnet växer ju ändå ur liggvagnen ganska fort ;)

Håller tummarna för dig att du får din coola vagn! :D
 

tackar tackar..

Skrivet av  mija
lobbyingen har gått bra idag! pappan betalar halva, och mina föräldrar halva min halva :) jag betalar en fjärdedel, det kan jag leva med!

så i morgon ska jag träffa pappan och gå till barnvagnsaffären: måste ju låta honom tro att han får vara med och välja färg *skratt*
 

hihihi...

Skrivet av  skorpan bf 11/6
...vara med och välja färg?? ;)
Jag tror nog att den redan är vald....har jag rätt?? ;)
 

japp :)

Skrivet av  mija
jag var mest inne på svart...och det slutade med att c också var det :)
nu är den beställd! kommer i början av juli, men jag får hämta den när jag vill...tror att pappan får hämta den på väg till bb :)

 

Artiklar från Familjeliv