Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ett tips till er alla

Skrivet av Maria
Om ni verkligen tar så illa upp det jag skrev och om det händer då och då, är det inte bättre att bara strunta i såna inlägg. Ni svarar, jag svarar och då blir det så. Nästa gång strunta i det ni inte tycker om, så fort ni ser vad det handlar om. Ni ska ju inte må dåligt av det man kan läsa här, ni är fullt medvetna om att det finns de som tycker som jag så det är ingen överaskning.
Lycka till!
Svar på tråden: Ett tips till er alla

Jag bara undrar Maria..

Skrivet av  Susanna & Ernst, bf 8/9
..varför du är här inne och läser öht?
Är du ensam? Är du gravid? Isf har du all rätt, men om inte, vad finner du intressant/trevligt/roligt/bra/givande/osv med att läsa/skriva här inne?
Jag förstår inte, du verkar mest skriva här inne för att provocera.
 

Men du

Skrivet av  Maria
Om jag inte är ensam eller gravid, har jag inte rätt då att läsa vad jag vill?
Jag fastnade helt enkelt lite här, nästan oavsiktligt.
 

Ursäkta...

Skrivet av  Delphie73
Skulle bara vilja tillägga att det är ju jättebra om du nu är lyckligt gift och har dina små "gosebarn", men när man blivit ensamstående så kan det faktiskt bero på att man blir lämnad när graviditeten kommit en bra bit på väg. Vad är det då som säger att man ä sämre mamma för det? Det finns ju många par som håller ihop "för barnens" skull och vad är det som säger att det är bättre?? Tycker alla har rätt till en åsikt men man bör tänka sig för iaf!!! Vi som sitter som ensamstående kanske inte heller alltid har valt situationen.... Tack för mej!!


 

Artiklar från Familjeliv