Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

plussar vidare...

Skrivet av mija +10
Jag pratade med underbarungens pappa igår, han körde mig till sjukhuset för ctg-kontroll. det gick riktigt bra, han är glad och ser fram emot barnet jättemycket, och det känns som att vi nog kan komma att komma överens ganska bra.

skönt att känna det nu när det är så nära!
Svar på tråden: plussar vidare...

Vad skönt..

Skrivet av  "Den fd ensamma mamman med 2 pojkar" igen
Vad kul att höra att han ställer upp så..
Skjutsar han in dig när det är dags oxå?
Pappan till min pojk han stannade *PUH* hos oss ett bra tag både före och efter med tanke på att jag gick över tiden. För han bodde i en anna stad men det var tufft ska jag säga, ibland ville jag kasta ut han *ler*
Men han fanns ändå där som ett stöd och det var skönt. Hoppas det löser sig för dig med underhåll och med underbarungens pappa och att han lyssnar på vad du vill mm.
Många kramar "Den fd ensamma mamman" igen *ler*
som snart får lov att byta nick tror jag efter varit här så mkt och bekantat mig Haha..
L*Y*C*K*A T*I*L*L nu..
 

Jag glömde...

Skrivet av  Fd ensamstående mamma&2pojkar på*besök*
Jag var ju här bara på besök *ler*
 

njae..

Skrivet av  mija
...han gör nog det mer än gärna, men jag tror hellre jag vill att min syster kör. skulle bli nipprig av att veta att han väntar på sjukhuset. fast jag vet inte det känns som att det spelar mindre och mindre roll *ler*


 

Min syster...

Skrivet av  fd ensamma mamman med 2 pojkar *på besöl*
Hej min syster körde mig i min första graviditet. Och hon var perfekt stöd, hon var även med inne på förlossningen, jag trodde inte hon skulle klara av det men det gjorde hon galant trots att hon inte fått några barn själv då.
Kramar fd ensamma mamman igen *ler*
 

Va bra!!

Skrivet av  Delphie73
Det var skoj att höra att du verkar kunna få det stödet!! Själv velar mitt ex fram och tillbaka för varje dag som går.... Jag önskar dig lycka till!!!! Verkligen!! Sitter här i Göteborg och undrar hur allt ska bli för egen del när det närmar sig men jag får väl se....
Som sagt; Lycka till med allt nu!!!!!

 

så du bor i...

Skrivet av  mija
...göteborg du också? har du tagit kontakt med minna? kan verkligen rekommendera det. där har de tusenårig erfarenhet av ensamma gravida mammor ;)

kram
mija
 

Japp!

Skrivet av  Delphie73
Ja har kontaktat dom å min mammagrupp ska börja nu på tisdag. Jag längtar!!! Har varit en lång väntan eftersom de stackarna som jobbar där naturligtvis oxå måste få ha semester så kommer ju vi septemberföderskor lite "konstigt till" tidsmässigt. Men,men,dä ska iaf bli kul!! Har du själv gått där??
 

:)

Skrivet av  mija
ja, jag ser fram emot att de kommer från semester... när alla augustibebbar är ute så ska vi börja ses i vår grupp igen :) skoj!

hoppas att ni får en superbra grupp!

 

Jag också

Skrivet av  Susanna & Ernst, bf 8/9
Jag och Mija har gått ihop fast i två olika grupper. Minna är verkligen fantastiskt.
Vi har haft helt otrolig kontakt i vår grupp och är ett gäng som umgås regelbundet. Det är dock bara jag som inte fått min bäse än.
Du kommer trivas jättebra på Minna, jag lovar! Och du, man får världens bästa fika! ;)
 

Artiklar från Familjeliv