Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Någon mer än jag?

Skrivet av lilla jag v6+6
Hej tjejer..
Är förvivlad. Efter ett förhållande på 2 1/2 år samt ett års sex utan skydd blev detlite oplanerat ett litet pyre och jag är överlycklig. Min kille däremot valde att lämna mig för att vi haft en jobbig period i vårat förhållande.Han har deklarerat att just nu vill han vara själv men att om några månader kanske vi kan hitta tillbaka till varandra. Jag tycker det är grymt av honom att lämna mig ensam nu och sen tro att han koan komma tillbaka om ngra månader. Jag är nygravid går in i vecka sju i morgon... Finns det någon annan i liknande situation som skall ha barn efter jul... Behöver hjälp stöd och råd över hur jag ska förhålla mig till allting. Har fått tid till en psykolog på Mama mia där ja hoppas få lite klarhet i mina tankar. Ni är kämpar tjejer, beyndrar er.... Kram så länge
Svar på tråden: Någon mer än jag?

Ja, jag!

Skrivet av  Lilly bf 14/12
Befinner mig i en liknande situation. Var sambo med pappan till barnet som gjorde slut dagen innan jag fick veta att jag var gravid. Livet är grymt ibland... Men jag glädjer mig åt min lilla bebbe ändå. Hör av dig om du vill prata mer så kan du få min mailadress.
 

Vore jättebra...

Skrivet av  lilla jag 6+6
Alltid skönt att ha någon att bolla med som är i samma situation. Jag vill inte lämna min mailadress här eftersom den är kopplad till mitt jobb men om du har möjlighet att lämna din så lovar jag maila dig så du får min. Önskar dig all lycka och hoppas det går bra...
Kram så länge.. om du vill sabbmessa mig så är mitt inlogg pimpim26
 

Lilla jag!

Skrivet av  Lilly - bf 14/12
Här kommer min mail. tvibra"snabel-a"yahoo.se Vill inte skriva ut tecknet @ i mailadressen om den här sidan söks av av någon sån där skräppost utskickare. Hör av dig!
 

hej

Skrivet av  sassylili bf14/12

Såg att vi hade samma bf-dag
Då e man inte ensam trots allt

Kram Sassylili
 

Var bor du Sassylili?

Skrivet av  Lilly - bf 14/12
Jag bor i Stockholm och ska föda på Danderyds sjukhus. Var ska du föda?
 

I Malmö

Skrivet av  Sassylili 14/12

Jag bor i Malmö, så jag lär ju föda på UMAS, om det e bra eller inte set vet jag inte...Det återstår o se...
 

jag oxå

Skrivet av  jag
Är i v 8 nu...blev lämnad i v 6 och inte bestämt mej för vad jag ska göra...ingen har sagt att livet är lätt, det märker man nu!!!
Kramar till dej
 

Artiklar från Familjeliv