Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej,ville bara kika in...

Skrivet av Linda
Linda heter jag och är inne och "tjuvkikar" lite på er sida lite då och då...
Varför?..undrar ni ju nu..
För ca 5 år sedan tillbringade jag många timmar på sidan för ensam&gravid" då jag väntade min dotter som nu hunnit bli 4,5 år gammal.
Jag var ensam med henne från första stund kan man säga , hennes biologiska pappa "ville inte" bli pappa så det var vi från första början..
Kan ju också berätta att han fortfarande efter 4,5 år sedan inte träffat henne en endaste gång...
Men jag ställde liksom in mig från första början på att vara ensam eller ensam kanske inte riktigt är det riktiga ordet i sammanhanget , jag kände mig nog inte riktigt ensam då jag hade mina föräldrar samt många goda vänner som ett otroligt bra stöd under hela graviditeten , min allra bästa vän var också med mig under förlossningen - vilket kändes jätteskönt!
Nu efter 4,5 år så lever jag inte ensam längre med min dotter , har en underbar sambo (snart man) som är PAPPA till min dotter och en helt underbar sådan...:)
Till hösten väntar vi nu "vårt" andra lilla barn vilket ska bli väldigt spännande...

Vet inte riktigt vad jag vill säga med mitt inlägg men kanske bara att jag beundrar alla enastående mammor som finns...och att jag önskar er alla Lycka till med era kommande förlossningar och det goaste av allt era underbara bebisar!

*kram på er*
Svar på tråden: Hej,ville bara kika in...
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv