Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Någon som jobbar på IKEA?

Skrivet av Designern
Vad ligger lönen på för en dekoratör eller köksdesigner hos IKEA? (eller lönerna generellt i alla fall...)

Har ni tips på vad man kan söka för jobb hos dem, om man som jag har läst inredningsdesign och 3 års erfarenhet som inredningsdesigner/säljare.

Tänkte att det är ett stort företag, så det borde finnas fler jobbmöjligheter (inom inredning) hos dem än på arbetsförmedlingen...

Eller finns det andra jobb ni kan tipsa om?!

Hoppas, hoppas, hoooppas någon svarar!!!
Svar på tråden: Någon som jobbar på IKEA?

IKEA är en bra arbetsgivare...

Skrivet av  Hemlig
... med fantastiska karriärmöjligheter, men de är inte kända för att betala några fantastiska löner förrän man kommer väldigt högt upp i organisationen. Som köksinredare på ett varuhus tror jag inte man tjänar så värst bra. Är man däremot beredd att ta några "hundår" och visa vad man går för, hålla sig framme och vara ambitiös så finns alla möjligheter till utveckling av både arbetsuppgifterna och lönen.
 

Välkommen till...

Skrivet av  En anställd
...www.ikea.se där hittar du våra lediga jobb. Instämmer med "hemlig" vad gäller löner men någonstans ska man ju börja och utvecklingsmöjligheter behöver man definitivt inte sakna om man vill. Vill du bo i Älmhult och jobba med produktutveckling/design ska du kontakta IKEA of Sweden som är sortimentsbolaget. Annars finns det ju 13 varuhus som behöver inredningsintresserad personal t ex dekoratörer eller ngn som ritar kök....Lycka till!
 

22.500 tjänar min man

Skrivet av  Titti
på IKEA i motsvarande jobb.
 

Men jösses!

Skrivet av  BP
Det ska jag tala om för chefen, han påstår att IKEA:s köksdesigners har dålig lön... Man kan ju undra vad han menar med "dålig" med tanke på at han tycker 15000 inte är fy skam... Jag har nu bestämt mig för att säga upp mig om företaget inte går med på en REJÄL löneökning!

 

Oj, det blev fel nick...

Skrivet av  Designern
xxx
 

Artiklar från Familjeliv