Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*suckar*

Skrivet av Emma v.6+6 (tvillingar -01)
Jag vill verkligen inte det här.
Jag blöder jättemycket nu. Fan också!
Kom en stor klump innan också, och inte för man komma in heller.
Har ringt till dom två gånger nu, men dom säger bara hör av dig när du får ont i magen annars är det ingen fara.
Men testet var ingen garanti för att det inte skulle vara ett missfall på gång, för hon sa att det kunde synas starkt flera dagar efteråt ändå.
*suckar*

Jag vill så gärna ha denna knoddis.
Svar på tråden: *suckar*

Men stackare! Kan du inte åka in ändå?

Skrivet av  Batta 9+2
Tror du att de vägrar dig att komma in och blir kollad när du är där? Magont är ju inget måste för missfall, så det var ju korkat sagt av dem. jag tycker att du ska åka in, då borde de väl kunna kolla med VUL? Kram!!!!
 

säg att du har ont då!

Skrivet av  Nina
Säg att du har ont! Det sa jag när jag hade rosa flytningar i förra grav. Jag ville inte ljuga, men jag hade en liten ond känsla i magen, antagligen pga nervositet o oro o det sa jag till dem oxå, att jag inte kunde skilja på orosont o mfont eftersom jag aldrig haft missfall. Efter att ha gråtit o sagt detta tredje gången jag ringde fick jag komma in. Åk in till akuten annars!! Lycka till o hoppas att det inte är någon fara!!
 

hur..

Skrivet av  angela
kan dom vara så okänsliga??
Jag blir jätteupprörd.
Tänker på dig och hoppas att allt ordnar sig och att du har någon hos dig.
 

Åk in!

Skrivet av  Liten
Och ljug om du måste! Klart du ska få veta vad som pågår. Klart de ska göra ett vul. Självklart! Ta mannen i handen och låt honom ryta om du inte orkar. Ingen ska behöva stå ut med oron.

Tänker på dig! Hoppas naturligtvis på det bästa. Håller alla tummar. *kram*
 

hur har det gått vännen??

Skrivet av  veronica & skay 010110+flubber v.24
kramiz...
 

Dåligt =(

Skrivet av  Emma v.6+6 (tvillingar -01)
det var ett missfall =(
kramiz
 

Artiklar från Familjeliv