Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*gråter*

Skrivet av Malin v15
skulle till tandläkaren idag kl 9, jag var där vid 8,30. lämnar mitt namn och personnummer. tanten säger: du har tid på fredag. nej sa jag, jag fick 2 tider att välja mellan, det ena var den 6/3 då jag ska på UL och den andra var den 18/2. kommer ihåg detta bara för att jag ska på UL då. jag skulle komma till en tant som heter margareta, men hon blev sjuk igår, så dom ändrade mig till fredag 7,45 utan att ringa och säga det. är så fruktanvärt arg. tycker det är så dålig stil, jag börjar 7 på morgonen och har precis kommit hit. förlorat flera timmar helt i onödan. jag var arg och ledsen när jag gick därifrån, vilket jag skulle varit om jag inte var gravid oxå, men jag började gråta, och det skulle jag aldrig göra i vanliga fall. jag grät och skrattade sammtidigt åt mig själv. kände mig så dum när jag gick där och grät. *skrattar*
Svar på tråden: *gråter*

Stackare..

Skrivet av  Benita m Jordan-01+Ärtan Bf?/8
inte nog med att dom bara byter dag utan att meddela.
Det gör ju inte saken bättre när man är extra känslig med alla hormoner som spelar spelet där inne i kroppen.
Men det är härligt att gråta ut systemet ibland också.
Ha det så gott
Kram
 

jo

Skrivet av  Malin v15
det är ju det, man mår verkligen bra efteråt. men man känner sig så löjlig när man gråter åt en så löjlig sak. *ler*

kram
 

tycker inte

Skrivet av  ~kram från Zilla~
du ska känna dig löjlig alls. Var glad att du kan gråta....det är så befriande när man är arg.

Tycker det var verkligen taskigt av tandläkaren att inte meddela dig om detta.

Gråt på :O) *kram på dig*
 

*ler* ja det är ju det jag gör. *imt*

Skrivet av  Malin v15
..
 

Usch vad jag hade blivit arg!

Skrivet av  Spirella v14
Nej, så nonchalant att inte meddela dig! Det tycker jag tandläkaren borde stå för. Du kunde väl åtminstone få undersökningen billigare!;-)
 

jag

Skrivet av  Malin v15
tycker att jag ska få det gratis. om jag struntar i att ringa och säga att jag inte kommer så får jag ju betala. varför ska inte dom betala då? eller har jag fel? varför ska det bara vara så åt ett håll och inte lika för alla?
 

Började gå hos min mans...

Skrivet av  Ann & Lovisa & Knytt, aug -03
...tandläkare, men andra gången hade de dubbelbokat mig, så de hade precis släppt in en patient, när jag undrade när det var min tur? Och alla tittade misstroget på mig, som var där och vimsade. Nu hade jag tyvärr inte boknnigslappen med mig dit, men hade skrivit in det i kalendern, och dubbelkollade med lappen efteråt, och visst hade jag rätt!
Nu har jag bytt till en bra tandläkare, men som är överhopad med jobb - han skulle ha kallat mig först i november (2001!), och sedan i april... Men när man väl är där, funkar det! :o)

Kram! Förstår jätteväl att du blev upprörd!

Ann
 

Artiklar från Familjeliv