Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

1 141 gram!

Skrivet av Nina m Valentin f/d 02 + v28
beräknade bm att lill*n väger! =o) Jag har alltså varit på tillväxt-ul nu. H*n är 2% mindre än vad som är "normalt" men då finns det ju en felmarginal på själva viktuppskattningen också så det låter ju väldans bra. Någon längdmätning gör de inte eftersom det är så svårt och blir fel, men ca 35 cm borde h*n vara.

Tusen tack för alla tummar som hölls, det gick jättebra. Jag sov dåligt i natt, var nog mer nervös än jag trodde inför det här. För er som undrade så gjordes tillväxt-ul enbart för att hålla oss lugna, det fanns inga indikationer på att något skulle vara fel eftersom magen växer som den ska.

Det var otroligt mysigt att få se pyret igen. Först sov h*n men efter en stund så blev det fart. H*n sög på fingrarna och drack fostervatten och kickade omkring.

Självklart håller jag tummarna för alla er andra också, vet ju hur skönt det är med stöd.

Stor kram
Svar på tråden: 1 141 gram!

Härligt!

Skrivet av  Thomasina
Åhhh vad skönt att höra att det gick så bra! Urskönt! Och vad mysigt för er att få se lilla pyret igen. Hoppas verkligen att ni känner er lite lugnare nu. Nu ska det ju bara gå bra!

Massor med kramar!
 

Vad skönt att allt var ok..

Skrivet av  Benita m Jordan-01 + Ärtan bf 1/8
Så det är en liten krabat som bor där inne. Alltid lika härligt att se dom små liven igen. Ska själv på tillväxt ul den 4/6 för att se hur liten/stor ca denna kommer bli. DÅ jag fick en liten förra gången.
ha det så gott och krama magen
 

Toppen

Skrivet av  Anja v. 24
Mysigt att titta på liten bus. 2% mindre låter ju helt OK.

Kram
 

Jippi! Hurra! Och pust…

Skrivet av  Sophia L
Vad otroligt skönt att det såg bra ut! Jag är så otroligt glad för er skull! Jag förstår att du var orolig innan, men nu kan du hoppa jämfota, ropa hurra och njuta av försommaren! Vad kul att få se den igen! Med handsugningar, sparkar och allt!
Nu tror jag att jag längtar ihjäl mig till augusti!
 

Hmmmm

Skrivet av  Nina m Valentin f/d 02 + v28
får nog försöka låta bli jämfotahoppen med min foglossning, stapplar omkring som en 90-åring och kan inte böja mig ner. Fast det är klart, jämfotahopp kanske går, det har jag inte provat. =o)

Längtar också ihjäl mig till augusti!

Stor kram på dig
 

Toppenbra!

Skrivet av  Spirella
Vad kul och bra att det såg fint ut! Hoppas ni kan andas ut ett tag nu!
 

Låter härligt! Skönt att veta! :o) IMT

Skrivet av  Ann & Lovisa & Knytt, aug -03
**
 

Skönt att allt va bra *imt*

Skrivet av  Cicci bf 19/8
**
 

Tack tjejor!

Skrivet av  Nina m Valentin f/d 02 + v28
ni är bäst! Fast det vi ni nog redan... ;o)

Megakram
 

Verkar toppenskönt

Skrivet av  Ninna bf 31/8
att se att allt var bra.

Kram!

/Signe
 

Artiklar från Familjeliv