Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*OT* nu har jag varit jätteduktig och BOAT

Skrivet av lilla A BF 29/8
hela förmiddagen har gått åt till att sy gardiner till våran nya fina sängkammare - helfina!! Synd att jag inte får gardinstängerna förrän tidigast måndag (beställda på hemtex- de hade takskenor som passar!!!) och sytt om ett överkast från Åhléns så att det passar våran nya fina säng och sytt kuddfodral i samma tyg som gardinerna - snacka om helgarnityr!!! Det bir så fiiiint!! Fick tom tyg över fr gardinerna så att jag kan göra utsidan av spjälskyddet i samma tyg - insidan ska vara bebis-underhållning i klara färger såklart!

Så nu ska jag ta mina elefantfötter och min bikini och gå och sätta mej i trädgården med en hink kallt vatten till fossingarna. Och min avslappnings-cd... har fortfarande inte fått kläm på andningsövningarna! (slarviga Anna!!!)
Svar på tråden: *OT* nu har jag varit jätteduktig och BOAT

Skönt och höra...

Skrivet av  Cecilia bf 27/8
att det inte bara är jag som sitter och syr i den här värmen. Men jag orkar inte vara ute. Ok innan det blev så kvavt men nu sitter jag hellre inne. Har själv sytt nya gardiner till köket och så har jag sytt 5 väskor till olika kompisar och nu håller jag på med ett par runda avlånga kuddar till dotterns rum. Fyndade tyg på IKEA och nu finns det ingen hejd på inspirationen!

Håller sammtidigt på att tvätta upp spjälskydd, täcke, kudde och en massa annat bebis relaterat som jag plockat upp från källaren. Ingen hejd på orken...blir rastlös och kan inte sitta still med fötterna i högläge som jag skulle behöva. Från att ha varit trött och lugn hela graviditeten har jag fått en ork och en vilja som jag inte kan få slut på! Varvar isglass med kallt vatten så att man inte svimmar av vätskebrist!

 

Duktigt!

Skrivet av  miapia bf 19/8
Låter som om ni får ett urfint och matchat sovrum!Andningsövningarna har jag rätt bra kläm på - inte för att jag tränat så flitigt utan för att det gick väldigt bra redan från början. Däremot... Krystningsmusklerna tappar jag bort hela tiden. Måste också skärpa till träningen en aning!!!
 

Artiklar från Familjeliv