Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*GRRRR*

Skrivet av Louise, bf 6/8 *mkt arg*
Nu är jag ARG, ARG & riktigt j*vla FÖRBANNAD!!!!

Försäkringskassan dissar mig helt totalt! Jag har fortfarande inte fått något svar från de sedan jag lämnade in (i JUNI) lapparna med hur mycket jag tjänar m.m. Har jagat min handläggar som har varit på semester & nu är på tjänsteresa... Ingen annan verkar kunna hjälpa mig *suck*.. på måndag ska hon vara tillbaka (om jag nu får tag på henne).

Sedan har mitt lönekontor gjort en massa fel på min lönespec. Pengarna som jag fått stämmer, men det saknas ca 40 timmar komp.ledigt (och detta är saker som jag pratat med de tidgare om då det gäller mars månad!). Har mailat de & hoppas att det löser dig denna gång (jobbigt att ha lönekontoret i Sthlm just nu..)

Jag har inte fått tidning "Vi föräldrar" och det verkar som att de fortfarande inte hittar min betalning... Jag blir sååååå trött!!

Det positiva idag är min telefonräkning från Comviq som bara var på 329:- *yippie*!!
Svar på tråden: *GRRRR*

jag vet

Skrivet av  sheila bf7/8
Hej
Ungefär samma sak har hänt mej två ggr. Dom har slarvat bort mina papper angående min föräldrarledighet så jag måste skicka in nya papper. Dom har även glömt att betala ut mina pengar i månads skiftena. Så jag har fått vänta i en vecka, jag tycker de är för jäkla dåligt. Jag säger bara tur att jag fortfarande är själv om de ska vara på detta viset.
Men nu nästa gång hoppas jag att allt ordnar sej.

Kram på dej i värmen
 

J***A F*****G FK!!!! Oxå arg

Skrivet av  Lina v.40
Var faktiskt och besökte våra kära vänner på FK idag eftersom de båda handläggarna som jag haft under min resa är på semester. Hon jag fick prata med var en ung sommarvikarie som knappt förstod vad jag pratade om. Hon trodde det gällde en utbetalning jag inte fått...

Ja, ja det hela slutade med att hon skrev en journalanteckning om att jag ville att den person som nu har hand om mitt ärende skulle kontakta mig. "Tyvärr har ju de telefonfri dag på fredagar" fick jag höra. Jo, jag tackar!

Kan ju nämna att jag lämnade in alla mina papper, utan fel, innan påsk. Men du har ju hört historien...

Lycka till med fortsatta försök, du lär behöva det!
 

Artiklar från Familjeliv