Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*gomorron* försökte få eja till

Skrivet av Leila med Cassiopeja 29/8-03
att sova hela natten utan mat och i sin egen säng inatt.
Hon somnade vid 20 efter ½ portion gröt och amning. Sen vaknade hon 00.30 först låg hon och snackade och hade kul i sängen sen försökte jag få henne till att somna om i 30 min sen kom jag på att det var ingen bra idé att hålla på så här en natt när jag har sovit lite de senaste nätterna och är supertrött.
Så jag lyfte ner henne i vår säng och gav henne lite mat. Lyfte över henne i sin säng igen 01.15 sen vaknade jag vid 07 och då hade jag bara behövt stoppa in nappen ett antal ggr...minns inte ens hur många om jag ens har gjort det men jag tror det var någon gång vid 04 i alla fall.

Det gick ju faktiskt bra. Nu ska jag göra gröt och hoppas att hon äter lite mer eftersom jag inte har ammat henne på morgonen.

*kramis* på er alla mammor o busungar
Svar på tråden: *gomorron* försökte få eja till

Vad skönt!!

Skrivet av  Linda & Livisen 030731
Duktig kicka *ler*
Vill man så kan man :)

Jag är så glad att Liv e så duktig på nätterna *ta i trä* :)
Inatt har jag inte ens behövt gå in till henne och stoppa i nappen utan hon har nannat hela natten.
Men så somnade hon inte förrän vid kl. 22 heller juh....

Liv hälsar till sin goa kompis!!!

Kramar!!
 

ja Liv

Skrivet av  Leila med Cassiopeja 29/8-03
e ju så duktig. Eja hade gärna fått somna 22 om hon sen sov hela natten. Men även de nätter hon somnar senare sover hon lika dant. Men kanske att det blir en vändning nu...i mina fantasier ska det bli så i alla fall.

Eja kramas tillbaka =)
 

Det gick ju jättebra!

Skrivet av  Spirella med Tuva 27/8
Hon sov ju många timmar i sträck! Skönt! Det kommer säkert att gå ännu bättre snart.
 

hoppas det med

Skrivet av  Leila med Cassiopeja 29/8-03
ja jag tror nästan att det kanske kan börja bli lite bättre nu. Men lite hård kanske jag måste va, men skulle Eja äta en gång per natt hade det inte gjort mig så mycket. Kan jag sen bara få 6 timmars sömn i streck är jag hur nöjd som helst, låter nästan lite lyxigt tycker jag.
 

Kanon att.....

Skrivet av  Sanna med Noah 22/7
det gick så bra. Hon e duktig lilla sessan! Kramisar!!
 

ja

Skrivet av  Leila med Cassiopeja 29/8-03
det tycker jag med. Man tycker att det borde vara vår tur att få sova någon gång också =)
Kramisar
 

God morgon själva:-)

Skrivet av  Jennifer med Vincent 5/6 BF 3/8
Det låter som om att ni absolut är på rätt väg vad det gäller sömn på nätterna !

Kramelikramen
 

tycker jag med

Skrivet av  Leila med Cassiopeja 29/8-03
med men man ska väl inte ropa hej efter en bra natt. Vi var ju och träffade lite nätkompisar igår så hon blev säkert slut av det och var tröttare än vanligt.

Kramis
 

Artiklar från Familjeliv