Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Om nygravida...

Skrivet av Josefine m Junia 12/8-03
Någon annan än jag som känner sig "tvungen" att skriva grattisinlägg, för att inte bli "misstänkt" ;-)

Haha, det här skulle kunna vara världens dimmridå, kom jag på. Men det är det inte, jag svär! :-)
Svar på tråden: Om nygravida...

Josefines obligatoriska tillägg

Skrivet av  Josefine m Junia 12/8-03
Jag menar ju såklart inte att jag bara skriver för att inte bli misstänkt, jag blir ju glad för de gravidas skull också - men det förstod ni ju!
 

Näähäpp...

Skrivet av  Mia med Charlie + bf 19/3-05
Känner mig inte ett dugg misstänkt ;) Duckar i din dimridå *s*

Vill ändå passa på att gratta alla anonyma nygravida!
Kram på er!
 

Nja

Skrivet av  Siv m. David 030813
egentligen struntar jag i ifall jag blir misstänkt eller inte... men jag har ju blivit "gissad på" förut, så här kommer väl det obligatioriska dementeradet då:

Siv är icke gravid, och äter p-piller.

Siv lovar att berätta om/när hon blir gravid.

;)
 

*skratt*

Skrivet av  Karolina med Isak -03
Det var så roligt så jag hakar på:

Karolina är icke gravid och försöker icke bli gravid.

Karolina kommer inte att kunna hålla tyst den dagen i framtiden om/när hon blir gravid.

:-D
 

He, he, nä som trebarnmorsa ligger man

Skrivet av  Pernillla & Johannes 31/8-03
väl inte högst upp på listan över "misstänkta" ;) Så jag grattar bara för glädjen, fast jag brukar nog inte gratta alla anonomyma, väntar tills vi vet vem det är :)
 

Har inte tänkt på det...

Skrivet av  Carina & Hanna 030811
...förrän Du sa det! Om någon misstänkt mig så går det bra att sluta med det nu. Jag är oskyldig! :)

Grattis alla nygravida!!!
 

Nädå..

Skrivet av  Tessie m Celia aug-03
Har väl ganska klart uttalat att jag tycker att 3-4 år lagom mellan barnen, så jag tror inte att någon gissar på mig. *ler* Har dessutom inte någon tillstymmelse till mens ännu, så här skulle det inte ens vara möjligt. (Nu undrar man ju såklart varför jag satte in kopparspriral för ETT ÅR sen...)
 

Ja och nu...

Skrivet av  Jessica med Frida
så var jag ju tvungen att svara på det här också!! *asg*
 

Får väll svara jag med... *Ler*

Skrivet av  Anna med Isak 29/8-03
Jag är inte en av dem om någon trott det. Men jag blir mer och mer sugen då fler magar "pluppar upp". :)
Lovar också att berätta för jag kommer inte kunna hålla tyst... *Ler*

Grattis alla gravida!

kram
 

Jaha

Skrivet av  Maria med Albin - på tillfälligt besök i skolan -
så nu ska man slå sina gissningar ur huvudet menar du ;-)
 

Nej , faktiskt inte

Skrivet av  Anna-Maria med August 030819
och det beror väl på att när tiden är knapp är det roligare att gratulera dem som "kommit ut"! Har jag tid gratulerar jag anonyma också! Grattis alla anonyma som jag inte har grattat! ;)
 

Har jag inte tänkt på

Skrivet av  Nadia med Amelie 29/8-03
Känner mig inte misstänkt :-)
Vi planerar ju ha 3-4 år mellan barnen.
Jag erkänner att jag börjar bli lite sugen jag också. Har en kompis som har en 5-månaders bebis och det är många som är gravida härinne.
Ändå ska vi vänta.
 

Artiklar från Familjeliv