Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Pappa kan natta Johannes ! :)

Skrivet av Pernillla & Johannes 31/8-03
Idag var jag på Astrids flöjtavslutning som började kl 19. = Johannes sovtid. När vi kom hem vid åtta så sov Johannes sött i sängen :) Känns så himla skönt att det funkar för G att natta Johannes. Han hade somnat i Ergon och sedan hade G lagt ner honom och han sov vidare. G var stolt och glad, Johannes hade inte ens varit ledsen när vi gick utan de hade myst och lyssnat på musik tills Johannes var trött.

Vi kanske kan upprepa det där med middag på stan? Gärna i Januari, så kan jag hänga med :)
Svar på tråden: Pappa kan natta Johannes ! :)

Oh vad underbart

Skrivet av  Anna med Isak 29/8-03
Bra för pappa också. :)

kram
 

Underbart!

Skrivet av  Astrid med Malin 0308 +bf 1/5
För er alla! Går gärna ut och äter i januari :-)

Kram
 

Men vad bra!

Skrivet av  Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 aug 2003
Japp, gärna middag i januari! :o)
Jag har dessutom fått mitt nya schemaförslag nu, och jag fortsätter att vara ledig på fredagar! Inte fel!

Kram på er, inte minst den lille snusande stuntmannen!

Ann
 

Härligt!

Skrivet av  Josefine m Junia 12/8-03
Mysigt för er alla! Idag så nattade A Junia för första gången utan att bära; de lade sig på sängen med en gång och hon låg kvar och somnade inom 10 minuter. Fast då hade jag ammat henne precis innan, så hon var bra mosig :-)

Middag låter supermysigt, men jag oroar mig alltid för första uppvaket och har inte velat vara borta ännu. Men en middag på stan.... å så härligt! Ska fundera om jag ska hänga med!
 

Jaaa!

Skrivet av  Tessie m Celia aug-03
Vad härligt! :)

Och middag är jag helt klart på, kommer ju inte kunna fika med er mer nu.. :(
 

underbart

Skrivet av  Maria med Albin-03 + bf 9/7
vi hade premiärnattning av pappsen för ett par veckor sedan, när jag var ute på middag. Och det är ju så skönt när det funkar igen, här har det varit kört i ett helt halvår.

Jag är alltid med på middag, ska bli kul, även om jag får hoppa alkoholen nu ;-)
 

Artiklar från Familjeliv