Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

vad har ni köpt till er små troll då??

Skrivet av moniquex med emma 0203 och nathan 0309


vad ska dom få??

Nathan ska få klossar och briotåg samt en soffa, byxor..det är vad jag och sambon har köpt.. sen har ju barnen en miljon med julklappar från farmor och farfar, kusinerna i australien , mormor och morfar + mina syskon.. så vi har bestämt att vi ej lägger ner så mycket.. totalt har våra julklappar kostat till alla ca 2500 kr och det kan man leva med då vi måste skicka utomlands massa..
Svar på tråden: vad har ni köpt till er små troll då??

vi har köpt

Skrivet av  Agnes med Algot 6/9
julklappar till alla i släkten för ungefär 4000:-, det vart lite mer än vi hade tänkt oss men jag kunde inte låta bli att åka ner till stan idag och köpa lite extra grejjer.
Algot får av oss:
en synt med djurljud
klossar som låter som djur
en papegojja som härmar det man säger
6 olika böcker
en videofilm med nalle phu
en dvd med barbapappa
en tröja
lego

sen har han redan fått ett fisher price kök av min mormor o morfar plus att han kommer få massor av saker av övriga familjen.
Det ska bli så kul att se hur han reagerar på alla paket imorgon.
God Jul!!
 

vi har köpt

Skrivet av  Anna m Tella
innebandyklubbor till Tella. Vi vet sen förut att hon tycker det är jätteroligt! sen får hon väl en massa från släkten också så vi köper inget mer.
 

För mycket

Skrivet av  Caroline med A & C
Jag orkar inte ens räkna upp allt nu, vi har suttit hela kvällen och slagit in paket samt haft en vaken tjej som velat vara mellan papperet och saxen hela tiden.

Men vi har köpt till alla tre barnen för ca 3000, sedan får de en hel del av farmor och farfar och sånt också.

Vi får se resultatet på juldagen för här firar vi jul i dagarna två.

Ha det bra,
 

Ingenting...

Skrivet av  Annika med Maria&Sofia 26/9 -03
De får så mycket ändå ;-)
Vi kommer att få plocka undan en hel del saker för att de inte ska skymmas av leksaksberget...
 

Artiklar från Familjeliv