Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

förbannad kille

Skrivet av Veronika m. Youcef 030901
Youcef verkar gå igenom nån utvecklingsperiod igen eftersom han är urkinkig om dagarna - vill bli buren hela tiden och blir förbannad om han inte får leka med det han vill eller göra som han vill. Och då rivs han! Eftersom jag inte hunnit klippa naglarna på sistone så har han rivit upp sår i mitt ansikte. Han river inte sin pappa, däremot slår han honom i ansiktet! Nån annan med sån här arg bebis? (i mina ögon är han fortfarande bebis ju)
Svar på tråden: förbannad kille

Alva är likadan! :/

Skrivet av  Margut med 4:an i magen
Fast igår var hon som ett solsken (tur det!) och idag är också allt bra, så kanske har det gått över nu...

Men de sista veckorna har varit jättejobbiga! Hon har skrikit/gråtit och klängt. När jag tagit upp henne har jag fått smällar i ansiktet, bara pappa har varit god nog... *ledsen i ögat*
Ett tag trodde vi att vattkoppor var på väg att bryta ut, men vi hade fel. Förmodligen är det, som du säger, en slags utvecklingsfas.
Hoppas att det snart går över för Youcef också!

God fortsättning och många kramar!
 

Axel är också arg

Skrivet av  Gullan & Axel 030912
Kastar sig på golvet, fäktar med armar och ben samt skriker upprört när nått går emot honom. Så ni är inte ensamma om att ha en arg kille där hemma nu.
 

Artiklar från Familjeliv